besked fra Ny mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Susan1978

hun har bedt mig kopiere dette til jer.

Kære Susan og alle i andre skønne Juli07tøser,

Ja, jeg har slettet min profil - jeg holder pause på ubestemt tid fra baby, fordi jeg bare ikke får kigget og svaret på alt det, jeg gerne ville, og fulgt op på alle jer, som jeg har fulgt i flere år nu.

Jeg har jo snart fået 3 børn på 4 år, passet dem hjemme, så jeg må indrømme, at når jeg endelig har "fri", er det bare ikke mere babysides og børnesnak jeg længes efter, ha, ha, men alt mulig andet IRL.

Jeg ville mægtig gerne til oktoberfest og igen have en fed tøsetur med jer tøser sydfra, meeeen jeg skal føde (kejsersnit) første uge i november, og det er jo snart lige op over, så jeg tør ikke forlade øen ;-)

Kh Birgitte & Linus 33+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

linemus

Det er ganske forståeligt. Hils hende, Susan. Håber hun vil sende en update gennem dig engang imellem, især hvordan det går med den kommende lillebror

- Line

Anmeld

29. september 2009

Anja

Ja, hun har jo nok at se til   Men stadig dejligt med en lille update så man ved, at hun har det fint.

Anmeld

29. september 2009

ivfmarie

Fuldt forståeligt!
hils mange gange og ønsk held og lykke med alt!

Og et kæmpeknus herfra!

Anmeld

30. september 2009

Tikki

Ja, det forstår jeg godt - hils hende mange gange. Jeg kender det kun alt for godt selv - jeg har dog kun to små hoveder og har "blot" været hjemme i lidt over 2 år. Så fuldt forståeligt, men ærgeligt at tiden ikke bare lige er noget, der hænger på træerne mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.