Halvsøskende? Hvornår er tidligt for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har en bonussøn på 2,5 år. (Og 5,7,10) Han elsker sin nye lillesøster på 6 mdr. Ligefra start har hun fået enormt mange kys og kram og han kommer altid med en sut hvis hun græder. Han og hende "leger" på gulvet med biler og dyr. De sidder på hver deres trip trap stol, spiser og pludrer (han er sent udviklet mht sprog) De har enormt meget gavn af hinanden og jeg kan ikke finde noget negativt ved aldersforholdet

Åh hvor er det fantastisk at høre! Hvordan reagerede han på din mave? Kunne han forstå at der var en lille en derinde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Åh hvor er det fantastisk at høre! Hvordan reagerede han på din mave? Kunne han forstå at der var en lille en derinde? 

Han fik det først sent at vide - da han jo netop var blevet 2 år- og desværre var bagud med sprog. Men han har altså været vild med hende fra dag ét. Ingen jalousi og bare så sød sammen. Jeg ville ønske han ikke kun var weekend barn. Vi gør meget ud af at han er storebror. 

Iøvrigt er det gået fantastisk med alle de 4 bonussøskende. Ikke et negativt ord eller situation. Det har udelukkende været et berigelse for alle at få et fælles barn som også er bindeled mellem dine/mine børn.

Anmeld Citér

25. juni 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han fik det først sent at vide - da han jo netop var blevet 2 år- og desværre var bagud med sprog. Men han har altså været vild med hende fra dag ét. Ingen jalousi og bare så sød sammen. Jeg ville ønske han ikke kun var weekend barn. Vi gør meget ud af at han er storebror. 

Iøvrigt er det gået fantastisk med alle de 4 bonussøskende. Ikke et negativt ord eller situation. Det har udelukkende været et berigelse for alle at få et fælles barn som også er bindeled mellem dine/mine børn.

Åh, hvis du vidste hvor dejligt det er at læse  Det glæder mig virkelig at høre! Så håber jeg bare at det kommer til at gå ligeså let for os, når den tid kommer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.