Ang at malke ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Findusinde

nutche skriver:

ja er også bare helt vild med det. også selv om Rasmus er begyndt at trække hårdt i brystet hvorefter han slipper og sender mig det største gavtyv smil

Hihi det kære små..  

Jeg synes Laura hænger i mine babser hele tiden lige i de her dage..Er lidt bange for at jeg måske ikke har nok mælk, men hun har 6-7 gode våde bleer hver dag, plus afføring flere gange om dagen, og hvis jeg læser mig frem er det ensbetydende med at hun får nok.. Tror bare måske hun er ved at fylde depoterne hvis der skulle blive krise tider..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Misjelle

Findusinde skriver:

hehe, ved jo godt at det er det allermest naturlige i hele verdenen.,.. Jeg er generelt ikke blufærdig, men liige med hensyn til at amme, syns jeg godt nok det er lidt svært.
¨Gemmer mig helst væk hvis vi er nogen steder, eller vi har gæster når jeg skal amme..

Men igen, det er bare mig der skal komme over det, for der er jo så mange andre der gør det samme..

Ihh altså jeg var også blufærdig med det der amning selvom jeg godt ved at det er noget af det naturligste i hele verdenen. Jeg købte sådan et breastfeeding-cover, det synes jeg var rigtig rart at bruge især når man nogle gange bliver nød til at hive det hele frem midt i føtex eller lignende .

www.nursingcovers.com/catalog.php

Anmeld

28. september 2009

Lone Jakobsen

Findusinde skriver:

Hihi det kære små..  

Jeg synes Laura hænger i mine babser hele tiden lige i de her dage..Er lidt bange for at jeg måske ikke har nok mælk, men hun har 6-7 gode våde bleer hver dag, plus afføring flere gange om dagen, og hvis jeg læser mig frem er det ensbetydende med at hun får nok.. Tror bare måske hun er ved at fylde depoterne hvis der skulle blive krise tider..

sådan gør Rasmus også nogen gange.
jeg har lidt den teori at så længe han er glad, sover godt og har nogle gode hager og lår ...så er jeg sikker på der er mælk nok.
men ja...nogen dage spiser han næsten en gang i timen...og andre dage kan der gå helt op til 3-4 timer mellem.

Anmeld

28. september 2009

mor_sabina

Findusinde skriver:

Tusind tak for svar piger..

Men tror jeg er kommet til den konklusion at jeg bider min blufærdighed i mig, og ammer hende.
Det er mig selv der skal have hende hele dagen, vi er blot ikke hjemme, men på besøg på mandens arbejdsplads og skal senere i et stor center..

Jeg er også kommet efter at det nok liiiige var sent nok jeg kom i tanke om at jeg skulle malke ud..

En stofble kan gøre tricket. Du tager det ene hjørne og trækker det ind under sin bhstrop og så kan hun ligge i en lille hule, hun bliver ikke forstyrret og du kan holde det du vil i fred

Anmeld

28. september 2009

Findusinde

mor_sabina skriver:

En stofble kan gøre tricket. Du tager det ene hjørne og trækker det ind under sin bhstrop og så kan hun ligge i en lille hule, hun bliver ikke forstyrret og du kan holde det du vil i fred

Uh, det var en SUPER ide! Tusind tak!

Anmeld

28. september 2009

Findusinde

nutche skriver:

sådan gør Rasmus også nogen gange.
jeg har lidt den teori at så længe han er glad, sover godt og har nogle gode hager og lår ...så er jeg sikker på der er mælk nok.
men ja...nogen dage spiser han næsten en gang i timen...og andre dage kan der gå helt op til 3-4 timer mellem.

Puh, jeg er glad for at det ikke kun er Laura der har det sådan.. Syns lige i de her dage at jeg får siddesår af at sidde og amme..
Hun har lige haft et par dage hvor hun spiser ihvertfald en gang i timen.. Men hun virker tilpas og hun sover godt.. Det er det vigtigste... Og synes også jeg kan mærke hun har taget lidt på..

Anmeld

28. september 2009

mor_sabina

Findusinde skriver:

Uh, det var en SUPER ide! Tusind tak!

Det er bare så smart den render ingen vegne når den lige er hæftet i bhstroppen Man lærer en masse i mødregruppe God tur

Anmeld

28. september 2009

Lone Jakobsen

Findusinde skriver:

Puh, jeg er glad for at det ikke kun er Laura der har det sådan.. Syns lige i de her dage at jeg får siddesår af at sidde og amme..
Hun har lige haft et par dage hvor hun spiser ihvertfald en gang i timen.. Men hun virker tilpas og hun sover godt.. Det er det vigtigste... Og synes også jeg kan mærke hun har taget lidt på..

he he... jeg har også vænnet mig til at ha en bog liggende når jeg skal amme... ellers også ammer jeg ham foran computeren
hvor gammel er det hun er? for ellers kan du jo altid snakke med din sp hvis du er i tvivl om hun tar nok på

Anmeld

28. september 2009

Findusinde

nutche skriver:

he he... jeg har også vænnet mig til at ha en bog liggende når jeg skal amme... ellers også ammer jeg ham foran computeren
hvor gammel er det hun er? for ellers kan du jo altid snakke med din sp hvis du er i tvivl om hun tar nok på

Hun er 11 dage gammel... Min sp kommer på fredag.. Hun var her i fredags da hun var 8 dage gammel, og der havde hun taget 300 g på..
Hun vejede 3580 ved fødslen, havde tabt 200 g efter 3 dage, og vejede 3600 g da sp var her i fredags.. Så hun har taget på...

Anmeld

28. september 2009

Lone Jakobsen

Findusinde skriver:

Hun er 11 dage gammel... Min sp kommer på fredag.. Hun var her i fredags da hun var 8 dage gammel, og der havde hun taget 300 g på..
Hun vejede 3580 ved fødslen, havde tabt 200 g efter 3 dage, og vejede 3600 g da sp var her i fredags.. Så hun har taget på...

jamen så skal hun da nok få mælk nok
som 4. gangs får man 2 besøg, så jeg må gætte mig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.