Hvorfor bide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Tut

Hej,

Helle tog emnet op for kort tid siden. Og nu kommer det lige op igen.

Noah er simpelthen blevet bidt SÅ mange gange nede i vuggestuen.

For 1½ uge siden kom han hjem med et tydeligt bid-mærke i panden. Der fortalte pædagogerne at han var blevet bidt da vi hentede ham.

Og sørme om vi igen i dag ikke finder et bidmærke på hans ryg, da han skulle i bad. Den unge der har bidt ham har bare bidt til, for han har haft en body og en sweatshirt på i dag, og for at kunne efterlade sådan et mærke på hans ryg, så skal ungen godt nok bide til. (også taget i betragning af at billedet er taget her kl. 19.30, så det er jo længe siden at han blev bidt)

Hvorfor fortæller pædagogerne ikke at han er blevet bidt igen, da jeg hentede ham i dag.

Da han blev bidt i panden, der for 1½ uge siden, der var det vel 3 gang han var blevet bidt, så jeg spurgte en af pædagogerne på hans stue om han selv bed siden han blev bidt så ofte. Hvor pædagogen sagde at det gjorde han absolut ikke, han hverken slog eller bed og han var altid meget sød.

Er det virkelig så normalt at de bliver bidt?

Jeg synes sgu ærligt talt at det er for ofte at han bliver bidt, og jeg bliver snart rigtig sur og kan snart ikke holde min kæft over for pædagogerne mere.

Tut

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Juniors mor

Øv altså....stakkels lille Noah!! Kan godt forstå du er ved at være godt træt af det.
Har du spurgt om det er den samme dreng/pige der bider og om hvad de evt gør for at forhindre at dette barn bider? Synes godt du kan spørge ind til det, og fortælle, at du ikke er tilfreds med det sker så ofte.....
-Helle

Anmeld

28. september 2009

heaven

Hey Mette

Vi har været i næsten samme situation, eller Lasse har Det var et barn der kradsede FOR VILDT... Lasses ansigt var frygtelig at se på, og den dag i dag har han stadig 2 ar... Vi spurgte også om Lasse selv var ude om det, eller hvad man siger, og vi fik samme svar som dig....

Det er møgfrustrende, og man bliver sååå ked på sit barns vegne...  Jeg sagde heller ikke noget de første gange, men til sidst blev det bare for meget.... Jeg sagde til dem "at nu holdt det!!! Her og nu.... jeg ville ganske enkelt ikke se det mere, og at jeg forventede de straks (som i dagen efter) lagde en handleplan, og at Lasse og den implicerede IKKE var udenfor rækkevidde, når de var i samme rum...." Jeg var sååå sur, og ked, og det var pæd ikke i tvivl om, og det var hun såmænd også.. Hun blev ved at sige at hun sagtens kunne forstå jeg var træt af det... "ja - men forståelse er ikke nok nu, jeg vil have handling på det, og da i ved det er det samme barn, der gør det hver gang, så må det også være muligt at stoppe det..." De tog det meget alvorligt, og der har stort set ikke været noget siden - kun en gang, og der sagde jeg ikke noget. Men jeg vi ikke tøve med at sige noget igen, om nødvendigt....

Selvom det er vores små pus, så er det jo selvfølgelig vigitgt at huske på at det går såå stærkt med ungerne - og pæd kan jo ikke være overalt altid. Er jo selv pæd, og ved hvordan det er.

Ang det mærke du fandt, synes jeg det lyder underligt. Noah må jo have grædt da han blev bidt, og dermed må pæd jo have trøstst ham. Men måske har han ikke fortalt det gjorde ondt i ryggen, men bare været ulykkelig - og hvis de ikke har set noget, kigger de nok ikke automatisk ikke på ryggen... Men gør opmærksom på, at du undre dig lidt over at du ikke har fået det at vide. Så må du jo se, hvad de siger...

PUUUHA - lang smøre, håber du kom igennem det...

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.