Voldsomt hurtig førstegangsfødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2016

Benjamins'mor

Hold da op en vild fødsel. Jeg tror jeg ville gå i vild panik hvis jeg blødte så meget som du forklarer. 

Men stort tillykke med hende. Det er så stor en ting at blive forældre. 

Mine fødsler har også været hurtige, første gang blev jeg sat igang med ve-drop, der gik 3 timer og 42 min fra droppet blev sat i til jeg havde født.  

Anden gang tog det 2 timer og 27 min. Nåede at være på fødegangen 50 minutter. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. juni 2016

Camilze

Profilbillede for Camilze
You're the only one who knows what my heart sounds like from the inside. ??
Monski skriver:

Wow sikke en oplevelse, og hvor lyder det til at i har holdt hovedet koldt i en ellers rimelig presset situation, det synes jeg sgu er sejt! 

Jeg fødte selv sindssygt hurtigt anden gang, og er helt 100 på det bliver en hjemmefødsel næste gang. Og kæmpe tillykke med jeres pige 

Jeg tror min kæreste holdt hovedet mere koldt, end jeg gjorde. Men han fik mig talt til ro, da blodet bare løb ud af mig. Og mange tak Hun er en dejlig en!

Anmeld Citér

24. juni 2016

Camilze

Benjamins'mor skriver:

Hold da op en vild fødsel. Jeg tror jeg ville gå i vild panik hvis jeg blødte så meget som du forklarer. 

Men stort tillykke med hende. Det er så stor en ting at blive forældre. 

Mine fødsler har også været hurtige, første gang blev jeg sat igang med ve-drop, der gik 3 timer og 42 min fra droppet blev sat i til jeg havde født.  

Anden gang tog det 2 timer og 27 min. Nåede at være på fødegangen 50 minutter. 

Tro mig, jeg var også i panik! med stort P! Min kæreste fik mig dog talt til ro, og det samme gjorde min JM Men synes ikke lige en styrtblødning var det mest optimale tegn på en igangværende fødsel 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Benjamins'mor

Camilze skriver:

Tro mig, jeg var også i panik! med stort P! Min kæreste fik mig dog talt til ro, og det samme gjorde min JM Men synes ikke lige en styrtblødning var det mest optimale tegn på en igangværende fødsel 

Nej, det forstår jeg godt. 

Jeg var godtnok kun omkring uge 11-12 stykker, men begyndte også pludseligt at styrtbløde og gik i vild panik. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Camilze

Benjamins'mor skriver:

Nej, det forstår jeg godt. 

Jeg var godtnok kun omkring uge 11-12 stykker, men begyndte også pludseligt at styrtbløde og gik i vild panik. 

Jeg havde før fået "poppet" en cyste hos lægen under graviditeten, som blødte en del, men det kunne slet ikke sammenlignes med at have motorsavs massakren i soveværelset klokken 5 om morgenen. Jeg var SIKKER på, at der var noget galt med hende eller moderkagen. De satte også elektroder op på hende på FG, men hun fejlede absolut intet, og de er stadig ikke sikre på, hvorfor jeg blødte så voldsomt, da det viste sig, at den leverlignende ting ikke var noget af moderkagen, men afstødt gammelt blod. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Bissen

Profilbillede for Bissen

Tillykke med pigen  

jeg fødte også selv hurtigt første gang - endda med barn i UK. jdm. Noterede at mine veer startede rigtigt kl 22 og tøsen var ude kl 01.30. 

Nu er jeg gravid igen og overvejer kraftigt hjemmefødsel da vi har 30 min. Kørsel til sygehuset. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Camilze

Bissen skriver:

Tillykke med pigen  

jeg fødte også selv hurtigt første gang - endda med barn i UK. jdm. Noterede at mine veer startede rigtigt kl 22 og tøsen var ude kl 01.30. 

Nu er jeg gravid igen og overvejer kraftigt hjemmefødsel da vi har 30 min. Kørsel til sygehuset. 

Vi har nemlig 40-50 mins kørsel til sygehuset, så det kunne også være, at jeg skulle overveje muligheden. 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Monski

Profilbillede for Monski
Anthon og Hjalte, mit guld!

Jeg tror min kæreste holdt hovedet mere koldt, end jeg gjorde. Men han fik mig talt til ro, da blodet bare løb ud af mig. Og mange tak Hun er en dejlig en!

Sej mand! Min kæreste gik fuldstændig i panik ligeså snart jeg fortalte jeg havde veer  

min første fødsel tog 8 timer. Da jeg fik veer ved min anden fødsel tænkte jeg at jeg havde god tid, men efter 1 time kunne jeg mærke at de pludselig ændrede jeg og vi skulle afsted NU. Vi har 10 minutter til hospitalet og jeg fødte 43 minutter efter vi ankom 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Camilze

Monski skriver:

Sej mand! Min kæreste gik fuldstændig i panik ligeså snart jeg fortalte jeg havde veer  

min første fødsel tog 8 timer. Da jeg fik veer ved min anden fødsel tænkte jeg at jeg havde god tid, men efter 1 time kunne jeg mærke at de pludselig ændrede jeg og vi skulle afsted NU. Vi har 10 minutter til hospitalet og jeg fødte 43 minutter efter vi ankom 

Han er lidt sej Men da jeg så var i pressefasen, vidste han slet ikke hvor han skulle gøre af sig selv 

Anmeld Citér

24. juni 2016

Isabell's mor

Profilbillede for Isabell's mor
Totalt forelsket i min datter!

Åh så vildt! 

Mine jordemødre var også misundelig på min førstegangs fødsel.

mit vand gik 00.15 da jeg kun var 36+2 og vi tog på fødegangen ankom ca kl 1. Jeg fik den der monitor på maven og ventede. De undersøgte mig kl ca 1.45 og der var jeg 2 cm åben, du føder nok i løbet af morgenen sagde de. Fint fint, så jeg sender kæresten hjem efter vores ting som vi ikke havde taget med pga jeg sagde at vi nok blev sendt hjem igen fordi førstegangs tager sgu langtid! 

Han kører så hjem. Og jeg ligger alene på fødestuen, pludselig går det stærkt! Jeg kan mærke nu var det nu, og 02.30 er jeg 10 cm åben og der bliver ringet efter manden som kun lige er nået hjem. Han når ind på stuen i sidste øjeblik, jeg presser kun 3-4 gange og kun i 7 min og ud kom vores datter 03.02. Så 2 og 47 min tog det her

Jeg fik afvide at jeg nok fødte på vej til sygehuset næste gang fordi det gik åbenbart i raket fart for mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.