???ammeindlæg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Moar'en

nutche skriver:

er også helt vild med dem fra libero plejer at bruge natursan.... men synes bare libero er super gode og kan holde brystet tørt selv når der er meget mælk.

Ja, dem fra matas løb mælken igennem hurtig, for mig på under 1 time, hvori mod dem fra Libero, prøvede jeg en dag at jeg havde glemt nye hjemme og var ikke hjemme før 4-5 timer efter og der var stadig ikke løbet mælk ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Lone Jakobsen

Lindskjold skriver:

Ja, dem fra matas løb mælken igennem hurtig, for mig på under 1 time, hvori mod dem fra Libero, prøvede jeg en dag at jeg havde glemt nye hjemme og var ikke hjemme før 4-5 timer efter og der var stadig ikke løbet mælk ud.

jeg prøvede natursan fordi dem plejede jeg at bruge.... men når man har sår på brystvorten så hænger de nærmest i....og jeg synes fordelen ved libero er at de ikke føles våde selv om de er tunge af mælk.... men okay de laver bleer for pokker hvis ikke de sku ku lave et godt amme indlæg hvem sku så

Anmeld

29. september 2009

Bondepigen

Helt klart pigeon!!!

Anmeld

29. september 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg havde simpelthen så utætte bryster, at ingen ammeindlæg rigtig hjalp, så min sidste løsning, blev faktisk bleer til nyfødte, som jeg klippede midt over, og så en halv ble på hvert bryst:0)  Det virkede og havde ikke uheld med pletter på blusen:0)

Ellers vil jeg sige at her til vinter, så skal du bruge uldammeindlæg( bare uden på den alm ammeindlæg. *De holder brysterne godt varme.

Jeg brugte selv det at jeg købte et silketøreklæde, som jeg viklede rundt om barmen når jeg gik hjemme. Det er super til at give en god varme:0)

Held og lykke med det:0)

Anmeld

29. september 2009

LotteGabriella

mor_sabina skriver:

Herhjemme er pigeon det eneste der duer. De er bare så gode, mit mælk løb rigtig meget men det indkapslede det bare så godt. Man kan købe dem på tojbamsen.dk til 99 for 4 pakker. Så hvis du alligevel skal shoppe så kan det godt betale sig at købe lidt stort ind Tror de koster 130 for 4 pakker i ønskebørn.

helt enig, dem brugte jeg også - super go'e

Anmeld

29. september 2009

Moar'en

nutche skriver:

jeg prøvede natursan fordi dem plejede jeg at bruge.... men når man har sår på brystvorten så hænger de nærmest i....og jeg synes fordelen ved libero er at de ikke føles våde selv om de er tunge af mælk.... men okay de laver bleer for pokker hvis ikke de sku ku lave et godt amme indlæg hvem sku så

ha ha ja

Anmeld

4. oktober 2009

Jannie Thorup

Tak til alle for svar på dette spørgsmål.

jeg kan så fortælle, at jeg fandt en prøvepakke på pigeon indlæg og faldt straks for dem. Så jeg måtte fluks i matas og købe nogle af dette mærke. de er helt fantastiske til mig.

Anmeld

4. oktober 2009

kiroo

Jannie Thorup skriver:

Tak til alle for svar på dette spørgsmål.

jeg kan så fortælle, at jeg fandt en prøvepakke på pigeon indlæg og faldt straks for dem. Så jeg måtte fluks i matas og købe nogle af dette mærke. de er helt fantastiske til mig.

har vidst lige set der er 5 pakker for 100 hos baby sam..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.