???ammeindlæg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.561 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Jannie Thorup

Hej Piger...

Jeg vil lige høre jer hvilke erfaringer i har med ammeindlæg.

Jeg har de første to uger brugt nogle fra libero care, de var ret gode egentlig. Så løb jeg tør og købte nogle fra matas' egen linie som var på tilbud, men de er bare så dårlige synes jeg. For det første er det somom der er noget plastik eller et eller andet i og for det andet er de helt tunge og våde ret hurtigt efter jeg har taget dem i brug. Jeg synes det føles lidt somom jeg fryser omkring mine bryster og det føles somom de trækker sig sammen og gør lidt ondt. Og det er jo ikke ligefrem meningen.

Hvad bruger I og hvordan fungerer det for jer? Jeg kunne godt tænke mig at finde noget der er rigtig godt - i forbindelse med ovenstående kan jeg godt blive lidt ekstra bange for sådan noget som brystbetændelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

mor_sabina

Jannie Thorup skriver:

Hej Piger...

Jeg har de første to uger brugt nogle fra libero care, de var ret gode egentlig. Så løb jeg tør og købte nogle fra matas' egen linie som var på tilbud, men de er bare så dårlige synes jeg. For det første er det somom der er noget plastik eller et eller andet i og for det andet er de helt tunge og våde ret hurtigt efter jeg har taget dem i brug. Jeg synes det føles lidt somom jeg fryser omkring mine bryster og det føles somom de trækker sig sammen og gør lidt ondt. Og det er jo ikke ligefrem meningen.

Hvad bruger I og hvordan fungerer det for jer? Jeg kunne godt tænke mig at finde noget der er rigtig godt - i forbindelse med ovenstående kan jeg godt blive lidt ekstra bange for sådan noget som brystbetændelse.

Herhjemme er pigeon det eneste der duer. De er bare så gode, mit mælk løb rigtig meget men det indkapslede det bare så godt. Man kan købe dem på tojbamsen.dk til 99 for 4 pakker. Så hvis du alligevel skal shoppe så kan det godt betale sig at købe lidt stort ind Tror de koster 130 for 4 pakker i ønskebørn.

Anmeld

28. september 2009

Idas_mor

Jeg vil også meget MEGET varmt anbefale pigeon... Det er de bedste ammeindlæg ever. De kan suge rigtig meget mælk, jeg lækkede en del i starten men de var altså super gode, så jeg har brugt dem begge gange. Du kan købe dem i børneudstyrsforetninger ofte 2 pk for 50 kr eller 4 for 100...

Knus Anita

Anmeld

28. september 2009

Moar'en

Jannie Thorup skriver:

Hej Piger...

jeg startede med matas egne amme indlæg men synes de var rigtig dårlige. Gik derefter over til Libero og dem synes jeg var fantastiske.

Anmeld

28. september 2009

Kloster

Hej.

Nu er det godt nok nogle år siden, jeg ammede. Men dengang købte jeg nogle store varme ammeindlæg i uld fra Matas af.
De var ret dyre og ikke "vandtætte". Men jeg lækkede heller ikke ret meget.
Jeg var også skrækslagende for at få brystbetændelse, så de her uldindlæg var fantastiske til mig.

Kloster

Anmeld

28. september 2009

mariamiss6

Ellers har jeg altid hørt godt om uld-ammeindlæg....

Jeg selv var til natusan, fordi de har en god form synes jeg, og så synes jeg da også de sugede det fint.... Pigeon ha rjeg også prøvet, og de er også meget behagelige.... Men jeg købte nu alstå natusans de brune....

Anmeld

28. september 2009

Ni-ko-li-ne

jeg brugte store uld-ammeindlæg for varmens skyld, og klistrede dem fra pigeon på til at suge....

Anmeld

28. september 2009

Maise

hvor køber man dem fra pigeon?

Anmeld

28. september 2009

Lone Jakobsen

Lindskjold skriver:

jeg startede med matas egne amme indlæg men synes de var rigtig dårlige. Gik derefter over til Libero og dem synes jeg var fantastiske.

er også helt vild med dem fra libero plejer at bruge natursan.... men synes bare libero er super gode og kan holde brystet tørt selv når der er meget mælk.

Anmeld

28. september 2009

landskronagade

Jeg har vidst prøvet de fleste på markedet og Pigeon er vinderen hver gang. De lækker ikke og holder brystet tørt. Jeg køber dem på apoteket eller på nettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.