Ta stilling nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Susan1978

Jeg har også taget stilling og mig må de også tage alt fra..

men er der egentlig ikke noget med at selv om man har skrevet under på at man vil være organ donor, så kan familien alligevel enstemmigt nægte det, hvis det kommer til stykket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Millebasse

Jeg har også taget stilling for lang tid siden og her må de tage hvad de vil.

Vil man modtage, må man også give

Camilla - som både er organdonor og bloddonor.

Anmeld

28. september 2009

Kaufie

Susan1978 skriver:

Jeg har også taget stilling og mig må de også tage alt fra..

men er der egentlig ikke noget med at selv om man har skrevet under på at man vil være organ donor, så kan familien alligevel enstemmigt nægte det, hvis det kommer til stykket?

Jeg har også taget stilling - og fortalt mine forældre om det - så de netop ved hvad der er MIT ønske. Om de så vil kunne opfylde det hvis det en dag skulle komme dertil, dét er deres sag.

For jeg mener også pårørende bliver spurgt - men i mange tilfælde skal der jo handles hurtigt - og så er der måske ikke tid til at få kontaktet de pårørende og afvente deres beslutning - derofr bærer jeg rundt på mit donorkort i min pung, og det ligger synligt, så det er det første man ser når man åbner op.

Anmeld

28. september 2009

Susan1978

Kaufie skriver:

bærer jeg rundt på mit donorkort i min pung, og det ligger synligt, så det er det første man ser når man åbner op.

ditto.

Anmeld

28. september 2009

Louise mortil4

nej jeg har ikke fået det gjort endnu  ikke fordi jeg er i tvivl om at de gerne må tage nogelt ting fra mig og bruge, men jeg har noget med hjerter (altså ikke en sygdom) jeg tror at vires sjæl gemmer sig i hjertet og hvis de tager mit hjerte, så føler jeg lidt de tager mig ud af min krop, hvis i forstår. Jeg har det også meget skidt med ,hvis jeg skulle få brug for et hjerte, at tage imod et andet hjerte da den anden person jo så følger med. ÆÆÆHH gav det nogen mening??

Louise - med modstridene følelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.