Hava skriver:
Jeg synes, det er svært ved at koncentrere sig om arbejde og om alle de ting, der plejer at optage mig. Jeg tænker bare graviditet, barnevogne, abortrisiko, mærker efter symptomer osv. osv. osv. hele tiden.
Har I andre det også sådan??
Måske er det meget typisk for en førstegangsgravid. Måske er det endnu mere typisk for en, der har været i fertilitetsbehandling for at blive gravid. Men jeg håber det aftager lidt. Skal jo ligesom passe resten af livet også, mens den lille reje forhåbentlig vokser sig stor og sund.
Skal scannes på fredag for at se hjerteblink. Håber det giver lidt ro på.
kh.
Hava
6+4
Jeg har det lidt på samme måde.. Jeg har også været igennem fertilitets-behandling, både denne gang og første gang og jeg er også lidt nervøs denne gang, men intet i forhold til første gang.. Men jeg tror det er sundt at have en bekymring.. Det er klart at man er mere opmærksom på sig selv og sin krop når man er gravid.. Min første graviditet forløb uden nogen som helst form for komplikationer, og begynder at tro at denne også nok skal klare det..

Jeg skal også scannes og se hjerteblink på mandag d. 5/10, og glæder mig helt vildt.. Så bliver det hele lidt mere virkeligt, i stedet for bare 2 streger på en test..

Held og lykke - det skal nok gå alt sammen..
Kærlig Hilsen Maria
6 + 3
Anmeld