Tom inden i!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er så mega, mega sej søde, med alt det du lige nu får til at fungere!!

og tror at mange oplever efter flere års indre kaos, at når der kommer ro på nogle ting, at det svære arbejde med sjælen, følelser osv pludselig får en til at føle sig lidt tom, indtil der ligesom også er kommet styr på den del!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

MyLove E

loop skriver:

Du modsiger lidt dig selv. Hverdagen er jo ikke fornuftig, hvis du er forvirret, i tvivl om dit job og under udredning for sygdom.

Har du en person, der kan hjælpe dig med at holde fast i alle de løse ender?

Den er fornuftig i forhold til sønnen og stemningen i huset.

Men ikke inde i mig..

Anmeld Citér

14. juni 2016

MyLove E

StineW79 skriver:

Du er så mega, mega sej søde, med alt det du lige nu får til at fungere!!

og tror at mange oplever efter flere års indre kaos, at når der kommer ro på nogle ting, at det svære arbejde med sjælen, følelser osv pludselig får en til at føle sig lidt tom, indtil der ligesom også er kommet styr på den del!

Tak. Ja det kan godt være det er det. 

Men det er meget hårdt fortiden. Men så også alt fordi vi sammen har det godt 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Giraffen

MyLove E skriver:

Jeg har flere år haft store psykisk problemer. Jeg har de videste humørsvingninger. Jeg går fra glad til hysterisk/ked på 2sek. Har har gået en del ud over min søn også. Jeg kan ikke styre mig, når disse anfald kommer, der er ingen vold. Men det er jo på en måde psykisk vold med råben og skrigen. Hvilket kan være værre end psykisk vold.

Jeg kan ikke finde ud af at sætte grænser, og hvis jeg så gør bukker jeg under efter 2 min.. Så han har styret det her hjemme meget.

MEN her inden for den sidste mdr er der skete et eller andet med mig. Jeg sætter grænser og holder dem. Har ikke givet op, også.selvom han hyler, råber mig ind i øret ( som han ved normalt får mig til at klikke) 

Han er så skøn en dreng lige fortiden. Manden og jeg skændes heller ikke mere.

Så som sådan er alt jo godt.

Inden i er jeg bare SÅ tom!! Jeg er gået død inden i, sover hele tiden. Også selvom de hele faktisk køre godt 

Jeg er ikke sulten, kun efter slik!  Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

udan at have forstand eller grader inden for psykologi så vil jeg alligevel lige give en tanke med

Du har været fyldt op indeni af noget kaos og en masse svære og ubehagelige ting og tanker

Nu har du fået styr på en masse af det kaos og det giver ro

Men nu er der et hul, hvor der før var kaos og det er et hul uanset om der før var noget godt eller noget skidt

Så jeg tænker du står der med et hul i maven, som engang var fyldt op af kaos og som du nu har fået til opgave at fylde op med noget godt

Og det kan være en energi-krævende opgave

Men måske du kan finde noget, som gør DIG glad nu hvor du har plads til at have det i dig, når du finder det

Anmeld Citér

14. juni 2016

MyLove E

Giraffen skriver:

udan at have forstand eller grader inden for psykologi så vil jeg alligevel lige give en tanke med

Du har været fyldt op indeni af noget kaos og en masse svære og ubehagelige ting og tanker

Nu har du fået styr på en masse af det kaos og det giver ro

Men nu er der et hul, hvor der før var kaos og det er et hul uanset om der før var noget godt eller noget skidt

Så jeg tænker du står der med et hul i maven, som engang var fyldt op af kaos og som du nu har fået til opgave at fylde op med noget godt

Og det kan være en energi-krævende opgave

Men måske du kan finde noget, som gør DIG glad nu hvor du har plads til at have det i dig, når du finder det

Mange tak. Det lyder jo sådan set meget fornuftigt. 

Kan bare ikke se hvordan hulet skal fyldes igen

For ja næsten alt kaos er væk og så mangler jeg jo alle de trælse reaktioner jeg plejer havde.

Håber at det hjælp vi endelig har fået kan hjælpe

Anmeld Citér

14. juni 2016

Giraffen

MyLove E skriver:

Mange tak. Det lyder jo sådan set meget fornuftigt. 

Kan bare ikke se hvordan hulet skal fyldes igen

For ja næsten alt kaos er væk og så mangler jeg jo alle de trælse reaktioner jeg plejer havde.

Håber at det hjælp vi endelig har fået kan hjælpe

jeg kender fra mig selv og mange andre "travle, men glade mennesker" at det generelt kan skabe uro og angst bare "at være" - jeg får tit panik-følelse de første dage i en ferie uden planer - fordi jeg er vant til at alt går over stok og sten.

Så tager det nogle dage at komme "ned i gear"

Så jeg tænker, hvis du mangler nogle konkrete gode råd til hvad du kan gøre derhjemme, så tror jeg at jeg vil anbefale dig nogle yoga-videoer fra youtube og andet "mindfulnes"

Det er ikke så meget hokus pokus som det er nogle, der hjælper dig igennem 10 min til 1 time hvor din eneste mål er "at være" - noget som vi alle har svært ved, men som kan være en kæmpe hjælp til den der indre uro

Det er jo da lidt et pres at skulle "putte noget nyt og fantastisk i et hulrum", særligt hvis energien ikke er til det - så måske første skridt bare er "at være" i dig selv og med dig selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.