MyLove E skriver:
Jeg har flere år haft store psykisk problemer. Jeg har de videste humørsvingninger. Jeg går fra glad til hysterisk/ked på 2sek. Har har gået en del ud over min søn også. Jeg kan ikke styre mig, når disse anfald kommer, der er ingen vold. Men det er jo på en måde psykisk vold med råben og skrigen. Hvilket kan være værre end psykisk vold.
Jeg kan ikke finde ud af at sætte grænser, og hvis jeg så gør bukker jeg under efter 2 min.. Så han har styret det her hjemme meget.
MEN her inden for den sidste mdr er der skete et eller andet med mig. Jeg sætter grænser og holder dem. Har ikke givet op, også.selvom han hyler, råber mig ind i øret ( som han ved normalt får mig til at klikke)
Han er så skøn en dreng lige fortiden. Manden og jeg skændes heller ikke mere.

Så som sådan er alt jo godt.
Inden i er jeg bare SÅ tom!! Jeg er gået død inden i, sover hele tiden. Også selvom de hele faktisk køre godt
Jeg er ikke sulten, kun efter slik! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
udan at have forstand eller grader inden for psykologi så vil jeg alligevel lige give en tanke med 
Du har været fyldt op indeni af noget kaos og en masse svære og ubehagelige ting og tanker
Nu har du fået styr på en masse af det kaos og det giver ro
Men nu er der et hul, hvor der før var kaos og det er et hul uanset om der før var noget godt eller noget skidt 
Så jeg tænker du står der med et hul i maven, som engang var fyldt op af kaos og som du nu har fået til opgave at fylde op med noget godt
Og det kan være en energi-krævende opgave 
Men måske du kan finde noget, som gør DIG glad nu hvor du har plads til at have det i dig, når du finder det