Tom inden i!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
15 svar
8 synes godt om
14. juni 2016

MyLove E

Jeg har flere år haft store psykisk problemer. Jeg har de videste humørsvingninger. Jeg går fra glad til hysterisk/ked på 2sek. Har har gået en del ud over min søn også. Jeg kan ikke styre mig, når disse anfald kommer, der er ingen vold. Men det er jo på en måde psykisk vold med råben og skrigen. Hvilket kan være værre end psykisk vold.

Jeg kan ikke finde ud af at sætte grænser, og hvis jeg så gør bukker jeg under efter 2 min.. Så han har styret det her hjemme meget.

MEN her inden for den sidste mdr er der skete et eller andet med mig. Jeg sætter grænser og holder dem. Har ikke givet op, også.selvom han hyler, råber mig ind i øret ( som han ved normalt får mig til at klikke) 

Han er så skøn en dreng lige fortiden. Manden og jeg skændes heller ikke mere.

Så som sådan er alt jo godt.

Inden i er jeg bare SÅ tom!! Jeg er gået død inden i, sover hele tiden. Også selvom de hele faktisk køre godt 

Jeg er ikke sulten, kun efter slik!  Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2016

Sedigfor

Jeg havde det ligesom dig da jeg var sammen med min datters far, kunne råbe og skrige af vores stakkels datter som intet anede. Da jeg så gik fra ham, blev jeg glad men sol du, Tom indeni, jeg fandt ud af hvad der gør mig glad, på den måde er jeg ikke tom indeni længere (:

Anmeld Citér

14. juni 2016

FruStolpe

MyLove E skriver:

Jeg har flere år haft store psykisk problemer. Jeg har de videste humørsvingninger. Jeg går fra glad til hysterisk/ked på 2sek. Har har gået en del ud over min søn også. Jeg kan ikke styre mig, når disse anfald kommer, der er ingen vold. Men det er jo på en måde psykisk vold med råben og skrigen. Hvilket kan være værre end psykisk vold.

Jeg kan ikke finde ud af at sætte grænser, og hvis jeg så gør bukker jeg under efter 2 min.. Så han har styret det her hjemme meget.

MEN her inden for den sidste mdr er der skete et eller andet med mig. Jeg sætter grænser og holder dem. Har ikke givet op, også.selvom han hyler, råber mig ind i øret ( som han ved normalt får mig til at klikke) 

Inden i er jeg bare SÅ tom!! Jeg er gået død inden i, sover hele tiden. Også selvom de hele faktisk køre godt 

Har du været hos lægen? 

Ellers tænker jeg det er et godt sted at starte 

Anmeld Citér

14. juni 2016

loop

MyLove E skriver:

Det lyder ikke godt.

Det lyder som om du har brug for hjælp til at klare hverdagen, så din søn kan komme til at vokse op i et trygt og stabilt miljø.

Jeg vil foreslå, at du får en tid ved din læge.

Anmeld Citér

14. juni 2016

MyLove E

FruStolpe skriver:

Har du været hos lægen? 

Ellers tænker jeg det er et godt sted at starte 

Jeg er i kontakt med region psykiatrien. Jeg skal igennem endnu en udredning, for Adhd igen. Så jeg er i kontakt med læger. 

Jeg tror jeg er meget forvirret, fordi der sker meget lige nu. Hverdagen er fornuftig, der sker endelig noget seriøst i min behandling og mit job er jeg meget i tvivl om. 

Anmeld Citér

14. juni 2016

MyLove E

loop skriver:

Det lyder ikke godt.

Det lyder som om du har brug for hjælp til at klare hverdagen, så din søn kan komme til at vokse op i et trygt og stabilt miljø.

Jeg vil foreslå, at du får en tid ved din læge.

Vi har efter 14 mdr efterspørgsel af hjælp fra kommunen, endelig fået hjælp. Der kommer en fra familie afdeling 1 gang om ugen og skal give værktøjer til hvordan jeg/vi skal tackle hverdagen med sønnen. 

Men ikke så meget om mig.

Anmeld Citér

14. juni 2016

FruStolpe

MyLove E skriver:

Jeg er i kontakt med region psykiatrien. Jeg skal igennem endnu en udredning, for Adhd igen. Så jeg er i kontakt med læger. 

Jeg tror jeg er meget forvirret, fordi der sker meget lige nu. Hverdagen er fornuftig, der sker endelig noget seriøst i min behandling og mit job er jeg meget i tvivl om. 

Men jeg tror stadig du kunne ha rigtig go hjælpe af at snakke med lægen.  Bare så der er en der holder lidt "hånd i hanke" med dig. 

Du skal jo nødig tabe dig selv på vejen 

Anmeld Citér

14. juni 2016

MyLove E

FruStolpe skriver:

Men jeg tror stadig du kunne ha rigtig go hjælpe af at snakke med lægen.  Bare så der er en der holder lidt "hånd i hanke" med dig. 

Du skal jo nødig tabe dig selv på vejen 

Vil snakke med min mentor på fredag om jeg skal havde flere tider ved min behandler i psykiatrien.. 

Tak for din støtte

Anmeld Citér

14. juni 2016

loop

MyLove E skriver:

Du modsiger lidt dig selv. Hverdagen er jo ikke fornuftig, hvis du er forvirret, i tvivl om dit job og under udredning for sygdom.

Har du en person, der kan hjælpe dig med at holde fast i alle de løse ender?

Anmeld Citér

14. juni 2016

loop

MyLove E skriver:

Vi har efter 14 mdr efterspørgsel af hjælp fra kommunen, endelig fået hjælp. Der kommer en fra familie afdeling 1 gang om ugen og skal give værktøjer til hvordan jeg/vi skal tackle hverdagen med sønnen. 

Men ikke så meget om mig.

Godt i endelig får hjælp. 14 måneder er helt uhørt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.