Anonym skriver:
Hej derude.
Har lige brug for at være ano.
Nå men kæresten og jeg var til tidlig scanning i går og der var to hele sunde og raske babyer med flotte blinkende hjerte r
Min første reaktion var at græde, jeg hylede. Og det var ikke lige pga glæde til at starte med. Tænkte bare at det kunne jeg simpelhen ikke, jeg kunne da ikke få tvillinger.
Men det vendte hurtigt og nu er jeg selvfølgelig glad men stadig i kæmpe chok. Har åbenbart har dobbelt ÆL i den måned jeg blev gravid i. What are the ods
Men nu kommer alle tankerne jo. Har en beskidt der har tvillinger, som vi har passet en del og må sige at det er kæmpe arbejde. Samtidig har deres slet heller ikke været synkrone. De har nærmest hverken spist eller sovet på samme tid. Og det er jo næsten ikke til at overskue.
Havde jo forestillet mig når den her lille baby kom, hvor hyggeligt det ville blive med amning. Og rutinerne ville bare være ON point. (Det var de med min datter) men nu er der jo to.... Kan det så overhovedet lade sig gøre.
Ved godt jeg ikke er den første i verden der får tvillinger men det er seriøst mega skræmmende. Og mine følelser har haft den vildeste ruchetur siden vi fik det af vide.
Har også en datter som (heldigvis) er 7 år de kommer. Men tænker også, hva så med hende. Nu skal hun jo undvære opmærksomhed dobbelt og hendes mor kommer til at være i zombie mode dobbelt.
Sorry det blev lidt langt. Alligevel er det jo en fantastisk ting at få tvillinger og så er de oven i købet natural.
Håber nogen tvillinge mødre gad at læse med og kan komme med noget positiv, for jeg er godt nok rundt på gulvet. 
Knus hende der regnede med at se en beds til scanning 
tro mig, det er dobbelt så hårdt, men det er dobbelt op af glæder hver eneste dag <3