Første scanning, tidligt i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2016

Anonym trådstarter

Yes skriver:

Okay 

Det gør det vist ikke ens for min læge vil ikke se mig endnu 

Det ville han heller ikke til at starte med, men jeg tvang ham til det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

sommerfuglen82

Anonym skriver:

Var det hos en gynækolog?

Ja det var det 
Jeg var først hos egen læge og da vi var i tvivl om hvor langt jeg var henne, blev jeg sendt videre  

Anmeld Citér

14. juni 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Hej piger Jeg var så heldig at få 2 streger i mandags, men jeg har så været til lægen og de har givet mig en tid hos en gynækolog, hvor jeg også bliver scannet. Jeg er i 6 uge, men 5+6, den dag hvor jeg skal scannes. Kan jeg se noget den dag? Eller går der et stykke tid endnu? Og kan jeg finde ud af om den er ude for livmoren eller finder jeg først ud af det i 8 uge? Jeg er så nervøs for at den er ude for livmoren, jeg ved ikke hvorfor, men tror sådan har de fleste, der lige har fået af vide at de er gravid ..

Håber der nogle der har erfaringer med at blive scannet tidligt i graviditeten

Som skrevet tidligere var jeg afsted i går. Hun sagde jeg var 6+1, så 3 dage kortere end lægen havde antaget. 

Men der var to fine små hjerteblink 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Yes

Anonym skriver:

Det ville han heller ikke til at starte med, men jeg tvang ham til det

Haha fedt !

Anmeld Citér

14. juni 2016

123.

Anonym skriver:

Hej piger Jeg var så heldig at få 2 streger i mandags, men jeg har så været til lægen og de har givet mig en tid hos en gynækolog, hvor jeg også bliver scannet. Jeg er i 6 uge, men 5+6, den dag hvor jeg skal scannes. Kan jeg se noget den dag? Eller går der et stykke tid endnu? Og kan jeg finde ud af om den er ude for livmoren eller finder jeg først ud af det i 8 uge? Jeg er så nervøs for at den er ude for livmoren, jeg ved ikke hvorfor, men tror sådan har de fleste, der lige har fået af vide at de er gravid ..

Håber der nogle der har erfaringer med at blive scannet tidligt i graviditeten

Nu jeg ikke gravid endnu. Men måske du vil uddybe hvorfor det er det med du er i uge 6 men 5+6 den dag?.

Så vis jeg fx bliver gravid og vil scannes når jeg er 6+3. Er jeg så i uge 7 eller 6?

Anmeld Citér

14. juni 2016

MissTas

Newgirl. skriver:

Nu jeg ikke gravid endnu. Men måske du vil uddybe hvorfor det er det med du er i uge 6 men 5+6 den dag?.

Så vis jeg fx bliver gravid og vil scannes når jeg er 6+3. Er jeg så i uge 7 eller 6?

Så er du 6 uger og 3 dage henne, altså i 7. Uge, men kun 6 fulde uger henne det er fra 7 fulde uger de garanterer hjerteblink, altså 7+0

Anmeld Citér

14. juni 2016

123.

MissTas skriver:

Så er du 6 uger og 3 dage henne, altså i 7. Uge, men kun 6 fulde uger henne det er fra 7 fulde uger de garanterer hjerteblink, altså 7+0

Jeg håber det giver meningen for mig den dag jeg står med en posativ g test. For ligenu givee det ikke så meget meningen om hvorfor man er i 7 uge når man kun er 6 fulde uger. :/

Anmeld Citér

14. juni 2016

MissTas

Newgirl. skriver:

Jeg håber det giver meningen for mig den dag jeg står med en posativ g test. For ligenu givee det ikke så meget meningen om hvorfor man er i 7 uge når man kun er 6 fulde uger. :/

Du er jo mere end 6 fulde uger når du er 6 fulde uger og 3 dage, så er du jo gået ind i 7. Uge  

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

Altså jeg havde min menstration D. 5 maj, så tæller man ugerne fra den dag af. 1 uge : 12 maj. 2 uge: 19 maj. 3 uge: 26 maj. 4 uge: 2 juni. 5 uge: 9 juni. Og den 16 juni er jeg er så 6 uger henne, men den 16 juni ligger jo på en torsdag, så fra den 9 juni, så siger man fredag 5+1(uge 5 stadig) lørdag 5+2 (uge 5 stadig) søndag 5+3 (uge 5 stadig) Så bliver det mandag og man træder ind i den uge hvor jeg kommer til at blive præcis 6 uger henne, altså om torsdagen. Så siger man 5+4 (uge 6) så bliver det tirsdag, så siger man 5+5 ( uge 6) og så bliver onsdag og så er jeg 5+6 og så er det torsdag ( i morgen forresten) der er jeg 6 fulde uger hende

Jeg håber jeres projekt baby snart virker, det godt i ikke giver op

Anmeld Citér

15. juni 2016

123.

Anonym skriver:

Altså jeg havde min menstration D. 5 maj, så tæller man ugerne fra den dag af. 1 uge : 12 maj. 2 uge: 19 maj. 3 uge: 26 maj. 4 uge: 2 juni. 5 uge: 9 juni. Og den 16 juni er jeg er så 6 uger henne, men den 16 juni ligger jo på en torsdag, så fra den 9 juni, så siger man fredag 5+1(uge 5 stadig) lørdag 5+2 (uge 5 stadig) søndag 5+3 (uge 5 stadig) Så bliver det mandag og man træder ind i den uge hvor jeg kommer til at blive præcis 6 uger henne, altså om torsdagen. Så siger man 5+4 (uge 6) så bliver det tirsdag, så siger man 5+5 ( uge 6) og så bliver onsdag og så er jeg 5+6 og så er det torsdag ( i morgen forresten) der er jeg 6 fulde uger hende

Jeg håber jeres projekt baby snart virker, det godt i ikke giver op

så langt har jeg forstået. Forstår bare ikke hvordan man kan være i uge 6 hvis man kun er 5+0.

nu må vi se hvordan det går denne gang. Tager i hver til fald en pause hvis den et negativ ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.