Fra barnevogn til seng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2016

Sprit25

"Anarkisten" skriver:

Hmm....vi skal også snart ud af barnevognen. Knægten er 3 og fylder altså ret godt i den, men jeg er meget spændt på hvordan det vil gå. Vi skal på ferie nu her og der tager vi ikke barnevognen med, så der er han tvunget til at sove i seng. Håber det går, ellers må han undvære  

Tænker lidt, at hvis hun stadig kan være i den og gerne vil sove der, så skal hun måske bare have lov?

Tænker jeg også men hun er vitterligt ved at være for lang. Samtidig er min datter enormt rutinepræget og en lille smule sensitiv, så jo længere vi venter, jamen jo længere udskyder vi også bare problemet. Måske jeg kunne starte med at putte hende inde i vores seng til middag? Hun elsker at sove mellem os måske det kan give lidt ekstra tryghed der dufter af mor og far? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2016

"Anarkisten"

Sprit25 skriver:

Tænker jeg også men hun er vitterligt ved at være for lang. Samtidig er min datter enormt rutinepræget og en lille smule sensitiv, så jo længere vi venter, jamen jo længere udskyder vi også bare problemet. Måske jeg kunne starte med at putte hende inde i vores seng til middag? Hun elsker at sove mellem os måske det kan give lidt ekstra tryghed der dufter af mor og far? 

Du kunne godt prøve at putte hende i jeres seng og se hvordan der :-)

Hvordan er det gået idag?

Anmeld Citér

12. juni 2016

Sprit25

"Anarkisten" skriver:

Du kunne godt prøve at putte hende i jeres seng og se hvordan der :-)

Hvordan er det gået idag?

Idag har været kaos! Bunden på hendes tremmerne knækkede(ja hun er blevet kaldt tyksak hele dagen) så i IKEA og købe juniorseng. Så hun sov i vognen idag

Anmeld Citér

12. juni 2016

"Anarkisten"

Sprit25 skriver:

Idag har været kaos! Bunden på hendes tremmerne knækkede(ja hun er blevet kaldt tyksak hele dagen) så i IKEA og købe juniorseng. Så hun sov i vognen idag

Ohh no...

Jamen der er da bare super. Hvad siger hun så til juniorsengen?

Vores knægt (ham på 3) sover stadig i tremmeseng. Min plan er, at han skal blive der så længe som muligt i håb om, at han vil forstå man IKKE selv kravler ud af sengen når man er puttet til natten  Kan bare se det for mig....frem og tilbage med smølfen, som syntes det er sjovt at kravle ud af sengen og ind til far og mor i stuen 

Hvordan er der gået Jer i aften?

Anmeld Citér

12. juni 2016

Sprit25

"Anarkisten" skriver:

Ohh no...

Jamen der er da bare super. Hvad siger hun så til juniorsengen?

Vores knægt (ham på 3) sover stadig i tremmeseng. Min plan er, at han skal blive der så længe som muligt i håb om, at han vil forstå man IKKE selv kravler ud af sengen når man er puttet til natten  Kan bare se det for mig....frem og tilbage med smølfen, som syntes det er sjovt at kravle ud af sengen og ind til far og mor i stuen 

Hvordan er der gået Jer i aften?

Ja for fanden. Og manden var på arbejde så min far kom og hjalp <3 De fædre der...

Jamen efter 45 minutter sover hun Vi har slet ikke fulgt hende ind. Men hun valgte også selv sengen og hjalp med at samle den såh tror det har hjulpet

Anmeld Citér

12. juni 2016

"Anarkisten"

Sprit25 skriver:

Ja for fanden. Og manden var på arbejde så min far kom og hjalp <3 De fædre der...

Jamen efter 45 minutter sover hun Vi har slet ikke fulgt hende ind. Men hun valgte også selv sengen og hjalp med at samle den såh tror det har hjulpet

Godt tip, det må jeg lige huske :-)

Ja, de der fædre kan/vil vi ikke undvære

:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.