Fra barnevogn til seng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.413 visninger
15 svar
3 synes godt om
11. juni 2016

Sprit25

Min datter er for lang til sin barnevogn efterhånden så nu skal hun sove i egen seng. Hvordan går jeg det bedst muligt. Indtil videre har det taget en time og hun sover ikke endnu. 

Hvad gjorde I

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2016

Troldemommi

Sprit25 skriver:

Min datter er for lang til sin barnevogn efterhånden så nu skal hun sove i egen seng. Hvordan går jeg det bedst muligt. Indtil videre har det taget en time og hun sover ikke endnu. 

Hvad gjorde I

Jeg kan huske da Daniel skulle skifte fra barnevogn til seng, der gjorde vi et stort nummer ud af at fortælle ham at nu var han jo en stor dreng, og store drenge sover middagslur inde i sin seng, tror vi fortalte han det 20 gange op af formiddagen, så han havde forstået det tydeligt da klokken blev 12.30 

Held og lykke med projektet. 

Anmeld Citér

11. juni 2016

serinasmor

Jeg mindes at det sjovt nok var deromkring hun holdt op med at sove lur hjemme  -  så jeg er ikke sikker på jeg er til megen hjælp 

Dp  havde dog nemt ved at  putte i seng...  Om hun havde trick i ærmet ved jeg dog ikke 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Doubleup

Sprit25 skriver:

Hvad gjorde I

Ikke noget faktisk, det var dagplejemor der en dag sagde så sover hun ikke i barnevognen mere. Nu er den til salg og hun har ikke brugt den længe, jeg tror barnevognen har været på rutine og ikke på nødvendighed længe. 

Anmeld Citér

11. juni 2016

Sprit25

Åh jeg måtte give op. Efter en time sov hun ikke endnu og klokken blev 14. Hun skal helst sove til maks kl 15.30 ellers sover hun ikke om natten. Så hun kom i barnevogn og sov efter 2 minutter. Suhk

Anmeld Citér

11. juni 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sprit25 skriver:

Åh jeg måtte give op. Efter en time sov hun ikke endnu og klokken blev 14. Hun skal helst sove til maks kl 15.30 ellers sover hun ikke om natten. Så hun kom i barnevogn og sov efter 2 minutter. Suhk

Hvor gammel er hun? 

Vi ventede til vores sov i vuggestuen og derefter sagde vi at han er en stor dreng og kan nu sove i sin seng til middag - vi sagde det nok mere end en gang

Anmeld Citér

11. juni 2016

Sprit25

mor:) skriver:

Hvor gammel er hun? 

Vi ventede til vores sov i vuggestuen og derefter sagde vi at han er en stor dreng og kan nu sove i sin seng til middag - vi sagde det nok mere end en gang

2 år. Vi beder også dagplejemoren fra tirsdag om at hun skal sove inde

Anmeld Citér

11. juni 2016

Mullesmith

Sprit25 skriver:

Hvad gjorde I

Mine drenge sov ikke til middag da de stoppede i dagpleje og det passede med at barnevognen også blev for kort på det tidspunkt. Men tror bare du skal prøve at fortælle at nu er hun blevet for stor til vognen og så skal hun putte i sengen til middag. Held og lykke med det  

Anmeld Citér

11. juni 2016

Sprit25

Prøvede jeg også.. Så kiggede hun på mig med et: Nej mor. Ikke Sov der! Suhk...

Anmeld Citér

11. juni 2016

"Anarkisten"

Sprit25 skriver:

Hvad gjorde I

Hmm....vi skal også snart ud af barnevognen. Knægten er 3 og fylder altså ret godt i den, men jeg er meget spændt på hvordan det vil gå. Vi skal på ferie nu her og der tager vi ikke barnevognen med, så der er han tvunget til at sove i seng. Håber det går, ellers må han undvære  

Tænker lidt, at hvis hun stadig kan være i den og gerne vil sove der, så skal hun måske bare have lov?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.