Valg af barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har Emmaljunga  big star suprim med drejehjul og den kan klart anbefales!  

Vi bruger den lige nu til vores Nr 2 barn

Min veninde har Odder og den er rigtig hård i affjedringen så der skal man ikke køre på hårdt terrin for så bomler barnet rundt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

SKJ1993

Tusind tak for alle jeres svar, det hjælper lidt på overblikket i den her barnevogns jungle. Der er jo længe til vi faktisk skal bruge den, men jeg syntes det er rart at være forberedt! 

Tak for hjælpen (flere erfaringer og gode råd modtages stadig med kyshånd) 

Anmeld Citér

10. juni 2016

NaUlHa

S-Jespersen skriver:

Hej alle.

Min kæreste og jeg har snakket om at starte projekt baby om et års tid hvor jeg nærmer mig afslutningen af min uddannelse. Jeg er derfor gået i gang med at lægge et budget så vi er helt klar også økonomisk.

Barnevognen er jo en ret stor udgift og en vigtig del af babys første tid, derfor skal det gerne være i orden. Da jeg går meget i skoven på ikke altid lige gode stier betyder det meget at det er en der kan færdes i ujævt terræn. 

Jeg er blevet lidt huk på emmaljunga big star supreme, men det er meget blandet hvad jeg har læst om den, nogle er super tilfredse og har brugt den i mange år mens andre får problemer med den allerede indenfor et år.

Er der nogen af jer der har erfaringer med denne model eller har et bedre alternativ?

Jeg glæder mig til at læse jeres svar 

Jeg har en brio sende og kan varmt anbefale den. 

Flere i min mødregruppe har lige netop den slags vogn.  Det er vist svensk,  og der oppe er barnevogns sikkerheden mere strikse end i dk.  En brio og lige så god som en Odder eller emmajungel,  ved de mærker er det selve mærket og ikke vognen du betaler for  

Anmeld Citér

10. juni 2016

Mullesmith

S-Jespersen skriver:

Hej alle.

Min kæreste og jeg har snakket om at starte projekt baby om et års tid hvor jeg nærmer mig afslutningen af min uddannelse. Jeg er derfor gået i gang med at lægge et budget så vi er helt klar også økonomisk.

Barnevognen er jo en ret stor udgift og en vigtig del af babys første tid, derfor skal det gerne være i orden. Da jeg går meget i skoven på ikke altid lige gode stier betyder det meget at det er en der kan færdes i ujævt terræn. 

Jeg er blevet lidt huk på emmaljunga big star supreme, men det er meget blandet hvad jeg har læst om den, nogle er super tilfredse og har brugt den i mange år mens andre får problemer med den allerede indenfor et år.

Er der nogen af jer der har erfaringer med denne model eller har et bedre alternativ?

Er super tilfreds med min Trille gigant i lækker grå farve med punkterfrie hjul og lift og pusletaske i samme farve. Tilkøbte madrasser til både lift og vogn. Har været i skoven med min og gået i ujævnt terræn og den er rigtig god. Desuden kostede den kun 3500kr på tilbud med alt (-madrasser). 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. juni 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
S-Jespersen skriver:

Hej alle.

Jeg kender ikke lige den vogn, men vi har en Basson Balder, og den har holdt i nu 2 år... og en masse ture i den bornholmske natur med dertilhørende ujævne stier og klippefremspring...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.