Valg af barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
14 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2016

SKJ1993

Hej alle.

Min kæreste og jeg har snakket om at starte projekt baby om et års tid hvor jeg nærmer mig afslutningen af min uddannelse. Jeg er derfor gået i gang med at lægge et budget så vi er helt klar også økonomisk.

Barnevognen er jo en ret stor udgift og en vigtig del af babys første tid, derfor skal det gerne være i orden. Da jeg går meget i skoven på ikke altid lige gode stier betyder det meget at det er en der kan færdes i ujævt terræn. 

Jeg er blevet lidt huk på emmaljunga big star supreme, men det er meget blandet hvad jeg har læst om den, nogle er super tilfredse og har brugt den i mange år mens andre får problemer med den allerede indenfor et år.

Er der nogen af jer der har erfaringer med denne model eller har et bedre alternativ?

Jeg glæder mig til at læse jeres svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

MissTas

S-Jespersen skriver:

Hej alle.

Min kæreste og jeg har snakket om at starte projekt baby om et års tid hvor jeg nærmer mig afslutningen af min uddannelse. Jeg er derfor gået i gang med at lægge et budget så vi er helt klar også økonomisk.

Barnevognen er jo en ret stor udgift og en vigtig del af babys første tid, derfor skal det gerne være i orden. Da jeg går meget i skoven på ikke altid lige gode stier betyder det meget at det er en der kan færdes i ujævt terræn. 

Jeg er blevet lidt huk på emmaljunga big star supreme, men det er meget blandet hvad jeg har læst om den, nogle er super tilfredse og har brugt den i mange år mens andre får problemer med den allerede indenfor et år.

Er der nogen af jer der har erfaringer med denne model eller har et bedre alternativ?

Vi var glad for emmaljunga, men stellet er ret sårbart i forhold til andre vogne. Denne gang har vi købt en Odder zip på Hvidt x Dream stel og har kun hørt godt om denne

Anmeld Citér

9. juni 2016

NCB89

Jeg vil anbefale odder på x dream stel. Det havde vi og vi var utrolig glade for den

Anmeld Citér

9. juni 2016

karivinc

Jeg vil anbefale Beemoo. Det er et billigt men rigtig godt mærke.

Anmeld Citér

9. juni 2016

Dorthe1986

Jeg siger også odder på x dream stel 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Benjamins'mor

S-Jespersen skriver:

Hej alle.

Jeg har en emmaljunga Big Star suprême årgang 2013 med punkterfrie dæk. Vi har været rigtigt glade for den, den køre godt overalt - selvfølgelig er den lidt sværere at skubbe på fx stranden. 

Eneste minus er jeg synes den begyndte at hænge i kalechen ret hurtigt, det fik vi afvide den ikke ville gøre. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

mortilnoahogmelina

Jeg har haft en Big Stare suprême til mine to børn og jeg har været godt tilfreds med den men jeg nussede virkelig os om den ... 

Hvis der kommer en næste gang vil jeg prøve en Odder på x Dream stellet , jeg tænker st jeg skipper for at skulle nusse om den så meget i det den et understøttet hele vejen rundt og forhåbentlig ikke hænger så let som emmaljunga gør ... 

Prisen på Odder vs emmaljunga er stort set den samme .. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Chellie

Vi har købt en Big Star Supreme med drejehjul, og jeg elsker den! Jeg har ikke haft problemer med at komme rundt med den, heller ikke i skoven.. Jeg har selvfølgelig kun brugt den et par måneder, og bruger egentlig mere viklen end vognen når vi er ude, men den er stadig med, og jeg ville ikke bytte for en anden vogn hvis jeg fik tilbuddet  Det eneste, jeg kan sætte en finger på, er at det indbyggede solsejl ikke er ret effektivt, det dækker ikke nok i siden til at det faktisk hjælper ret meget. Så skal man også have overlæderet på, og det har jeg ikke, når det er rigtig varmt.. Men, nu er der indkøbt en billig barnevognsparasol istedet, og så er problemet jo løst.. 

Jeg kan under alle omstændigheder godt anbefale den indtil videre 

Anmeld Citér

9. juni 2016

(august)

Odder Zip på X-Dream stel. 

Havde min i 5år og brugt til tre børn og den blev solgt videre næsten som ny. Det eneste den fejlede var at farven var falmet af alle de timer med lure og gåture ude i det fri i alt slags vejr. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

liliangrace

Jeg har ingen erfaring med den der emaljunga du snakker om. Vi har en bugaboo og en odder. Jeg ved ikke hvad modellerne hedder, men de er begge rigtig gode. Vi bruger mest bugabooen når vi er på cafee og går langt osv, og vi bruger odderen når hun bare skal have en lur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.