linea nigra....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

Vingummien

Anonym skriver:

øv... ja jeg håber også at det forsvinder igen... jeg føler mig virkelig ikke speciel lækker for tiden.... øv øv øv  

Nej det er ikke lige den farve man ønsker at få sig sådan nogle steder. Men man kan sige at det under armene er det værste for det kan alle se hvis man har strop trøje eller lignende på men det nederst er jo kun kæresten og en selv der skal se og acceptere det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Nej det er ikke lige den farve man ønsker at få sig sådan nogle steder. Men man kan sige at det under armene er det værste for det kan alle se hvis man har strop trøje eller lignende på men det nederst er jo kun kæresten og en selv der skal se og acceptere det.

det er rigtigt.... men det er også fordi jeg synes at det er svært selv at acceptere....
jeg må bare at lære at leve med det.... der kommer jo heldigvis en smuk lille prinsesse ud af det...

mon man kan udligne farven hvis man tager sol efter graviditeten???? hmmmm....

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

Anonym skriver:

det er rigtigt.... men det er også fordi jeg synes at det er svært selv at acceptere....
jeg må bare at lære at leve med det.... der kommer jo heldigvis en smuk lille prinsesse ud af det...

mon man kan udligne farven hvis man tager sol efter graviditeten???? hmmmm....

Ja det er jo også sådan man skal tænke at man har jo ikke gjort det uden grund det her.

hehe ja men pas på det ikke bliver værre

Anmeld

28. september 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Ja det er jo også sådan man skal tænke at man har jo ikke gjort det uden grund det her.

hehe ja men pas på det ikke bliver værre

ja man kunne være uheldig og det bare blev ennu værre...  så dør jeg sgu..

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

Anonym skriver:

ja man kunne være uheldig og det bare blev ennu værre...  så dør jeg sgu..

Hehe så nok bedre og håbe på det forsvinder igen og hurtigt

Anmeld

28. september 2009

Anonym trådstarter

er der ikke andre dre har prøvet det???

Anmeld

29. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Så vidt jeg ved skal man passe på med solen ved pigmentforandringer, da det kan gøre det mere permanent. Måske bliver det udlignet lidt når hormonerne daler.

Jeg har det så vidt jeg ved kun op til navle og så sørme også rundt om den, hvilket ser dybt latterligt ud.
Og så har jeg en meget meget fin tynd streg der fortsætter op til brysterne. Jeg plejer at lave lidt grin med det og sige jeg ligner en gris hvor der er tegnet slagtestreger på.

ps. Nu bliver jeg nok nødt til at tage hjem og lege med spejle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.