linea nigra....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.803 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Anonym trådstarter

og de andre sjove ting der følger (eller kan følge) med graviditet..... altså jeg er blevet lidt mørkere i armhulen og nede i skridtet (ja, lidt klamt - i know!!!)

nogen andre der har prøvet det??? og forsvinder det igen???

mvh ano (har venner og bekendte på siden - derfor anonym)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Dictes mor

Linea nigra forsvinder efter fødslen, så mon ikke også det andet forsvinder? Det håber jeg. Jeg har ikke selv prøvet det (endnu), men det kan jo sagtens komme.

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

Du mener der hvor huden er blevet mørkere ik. Det fik jeg også og det er faktisk ikke forsvundet helt efter jeg har født. Men er ikke så tydlig som da jeg var gravid, tror det er sådan nu at man skal vide det er der før at man liggger mærke til det. Altså det under armene

Men  det andet skulle gerne forsvinde

Anmeld

28. september 2009

Anonym trådstarter

Majastina skriver:

Linea nigra forsvinder efter fødslen, så mon ikke også det andet forsvinder? Det håber jeg. Jeg har ikke selv prøvet det (endnu), men det kan jo sagtens komme.

ja jeg håber også at det forsvinder... ser bare ikke skide sexet ud når man er lys på kroppen og mørk under armene og i skridtet.... skal heldigvis føde snart, så håber det går væk......

Anmeld

28. september 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Du mener der hvor huden er blevet mørkere ik. Det fik jeg også og det er faktisk ikke forsvundet helt efter jeg har født. Men er ikke så tydlig som da jeg var gravid, tror det er sådan nu at man skal vide det er der før at man liggger mærke til det. Altså det under armene

Men  det andet skulle gerne forsvinde

nu spørger jeg lidt privat - men fik du både under armene og i skridtet??? Og det i skridtet er forsvundet, eller?? Skal bare være sikker på at jeg forstå det rigtigt...

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

Anonym skriver:

nu spørger jeg lidt privat - men fik du både under armene og i skridtet??? Og det i skridtet er forsvundet, eller?? Skal bare være sikker på at jeg forstå det rigtigt...

Jeps begge steder og er lidt begge steder stadigvæk men mest forneden

Anmeld

28. september 2009

Dictes mor

Anonym skriver:

ja jeg håber også at det forsvinder... ser bare ikke skide sexet ud når man er lys på kroppen og mørk under armene og i skridtet.... skal heldigvis føde snart, så håber det går væk......

Det kan jeg godt forstå, man vil jo gerne være lidt sexet, og som du siger, så er det jo ikke så vildt frækt. Jeg krydser også fingrene

Anmeld

28. september 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Jeps begge steder og er lidt begge steder stadigvæk men mest forneden

okay.... godt det ikke kun er mig... thi hi.... men kan du se at det bliver svagere og svagere eller tror du at du vil have det altid????

og tak for svar......

Anmeld

28. september 2009

Vingummien

Anonym skriver:

okay.... godt det ikke kun er mig... thi hi.... men kan du se at det bliver svagere og svagere eller tror du at du vil have det altid????

og tak for svar......

Jeg syntes det under armene ligesom bliver svagere og svagere, men ik helt med det nederste, men håber at det forsvinder helt

Anmeld

28. september 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Jeg syntes det under armene ligesom bliver svagere og svagere, men ik helt med det nederste, men håber at det forsvinder helt

øv... ja jeg håber også at det forsvinder igen... jeg føler mig virkelig ikke speciel lækker for tiden.... øv øv øv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.