Er der meget trafik (Århus)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2009

linemus

Jeg skal til møde ved a-kassen imorgen, men det er i Århus  Jeg skal være der kl.9.30, og det er lige ved siden af Bruhns Galleri, ser det ud til. Hvis jeg giver det en halv time ekstra, tror I så ikke, jeg er på den sikre side? Eller er der voldsom kø for at komme ind til Århus på det tidspunkt?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

Marco2

Hej Line.

Kender ikke lige den trafikkale situation i den nordlige ende af Århus, men ved at der er helt enormt meget vejarbejde i den indre by, som skabe kaos og mange omveje. Og Bruuns Galleri må man jo sige ligger i det indre by.

Så kør i god tid

AG

Anmeld

28. september 2009

Lene76

Hej Line..... ej hvor mystisk at du ska helt til Århus.

hvis du køre af ved Århus n, og køre af Randersvej ind mod byen til du rammer havnevejen..... så kan du køre næsten lige til. for som ag skriver er der en masse vejearb i den indreby.

vil nok sige 45 min istedet for de 30 ekstra bare for at være sikker.

go tur

Anmeld

28. september 2009

birgittemarie

Det som Lene siger

Og jeg glæder mig til at se dig bagefter

Knus Birgitte

Anmeld

28. september 2009

linemus

For katten da, jeg skal tidligt op   Ja, må hellere give den 45 min. ekstra for en sikkerheds skyld. Tak for jeres råd, det er rart lige at vide.

Jeg sku' dælme været taget ned til dig, BM i dag i stedet for og så sovet der

Anmeld

29. september 2009

birgittemarie

Hov hov! Hvorfor ser jeg først det nu? Selvfølgelig skulle du have gjort det!! Så kan det måske være, vi havde kunnet nå at vende hele verdenssituationen! Øv bøv ballonmand. Men det var rigtig hyggeligt at se dig.

Knus B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.