livpultz skriver:
sådan som jeg regner det ud er du i uge 14. du skriver din sidste mens 1.dag var den 29. juni det får jeg til at være 13+0 ( uge 14 ) og så er terminen den 5 april 2010
hvis du har termin som scanning viste, den 11.04-2010 så er du 12+1 ( uge 13 ) og så er bebs undfanget den 19.7-2009.
men du kan gå ind på libero.dk og klikke på at være gravid og hvornår kommer barnet så kan du både regne ud fra mens dato og termin dato...
de første 2 uger er graviditeten er du slet ikke gravid med bliver alligevel regnet med... du kan også købe bogen fra gyldendal om graviditet, den er ret god. kan man læse uge for uge og fødsels før og efter og alt hvis man har lyst.
hel¨d og lykke
liv 30+0
Hey se der var noget jeg måske kunne forstå.. og så alligevel ikke 
Håber ikke i bliver trætte af det, men der går jo helt sport i det :p
Hvis du siger undfangelse d. 19/7 ca, så passer det meget godt med at vi sexede d. 16-17 juli og de så er sprunget på d. 19/7 fx.
men hvis vi skal gå ud fra dette og jeg er 12+1 uger idag, så når jeg tæller 12+1 uger tilbage, rammer jeg stadig d. 5-6 juli.. men du siger så jeg IKKE skal tælle de første 2 uger med.. er du sikker på det, når det er NF scanning i fredags vi går ud fra?
Når man laver en NF scanning, tæller den så fra barnet blev undfanget eller 14 dage efter barnet blev undfanget? 
Hey - hvad er en MD scanning? Har jeg læst om flere steder, men ved ikke hvad det er ? 
I fredags var jeg til NF scanning og d. 18/11 skal jeg til noget de kaldte "gennemscanning"?
Tak fordi I svarer, sætter pris på hvert et svar 
Anmeld