Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulllesmor skriver: Cassander
Cassander
Det er faktisk også flot
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg elsker navnet Elliot!
Andre forslag:
Leonel
Milton
Pascal
Emmanuel
Cornelius
Ciss skriver: Jeg elsker navnet Elliot! Andre forslag: Leonel Milton Pascal Emmanuel Cornelius
Tak for fine specielle forslag
Vores søn hedder Malachias ❤ ❤ ❤ ❤ (ch'et udtales som k)
MissTas skriver: Hej piger ja hvorfor ikke oprette en navnetråd her midt om natten når man ikke kan sove for den varme. Vi fik at vide i går at vi skal have en dejlig lillebror men drengenavne er jeg simpelthen ikke så god til, så håber i kan komme med en masse gode forslag. Der er ingen krav til dem udover at det skal passe sammen med min datters navn Annastacia og gerne være lidt anderledes. Disse har vi selv skrevet ned: Adrian Elliot Julius milo
Hej piger
ja hvorfor ikke oprette en navnetråd her midt om natten når man ikke kan sove for den varme.
Vi fik at vide i går at vi skal have en dejlig lillebror men drengenavne er jeg simpelthen ikke så god til, så håber i kan komme med en masse gode forslag. Der er ingen krav til dem udover at det skal passe sammen med min datters navn Annastacia og gerne være lidt anderledes. Disse har vi selv skrevet ned:
Adrian
Elliot
Julius
milo
Luka
Julian
Maximillan
Hayden
Caspian
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Columbus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128