Specielle drengenavne !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.632 visninger
15 svar
3 synes godt om
3. juni 2016

MissTas

Hej piger 

ja hvorfor ikke oprette en navnetråd her midt om natten når man ikke kan sove for den varme. 

Vi fik at vide i går at vi skal have en dejlig lillebror men drengenavne er jeg simpelthen ikke så god til, så håber i kan komme med en masse gode forslag. Der er ingen krav til dem udover at det skal passe sammen med min datters navn Annastacia og gerne være lidt anderledes. Disse har vi selv skrevet ned:

Adrian

Elliot

Julius

milo 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2016

Mamalu

MissTas skriver:

Hej piger 

ja hvorfor ikke oprette en navnetråd her midt om natten når man ikke kan sove for den varme. 

Vi fik at vide i går at vi skal have en dejlig lillebror men drengenavne er jeg simpelthen ikke så god til, så håber i kan komme med en masse gode forslag. Der er ingen krav til dem udover at det skal passe sammen med min datters navn Annastacia og gerne være lidt anderledes. Disse har vi selv skrevet ned:

Adrian

Elliot

Julius

milo 

Jeg kan godt lide navnet Adrian og synes det passer til storesøsters navn  Vi skal også have en lille dreng og overvejer selv navnet Adrian 

Anmeld Citér

3. juni 2016

esioul

MissTas skriver:

Hej piger 

Adrian

Elliot

Julius

milo 

Caspian, Matti, 

Anmeld Citér

3. juni 2016

Benjamins'mor

MissTas skriver:

Hej piger 

Adrian

Elliot

Julius

milo 

Milo er et rigtigt sødt navn - min datter går i vuggestue med en sød dreng der hedder Milo

Adrian minder mig lidt om sex and the City af en eller anden grund.  

- Milan. 

- Milas. 

- Noel. 

- Zander/Sander/Xander. 

- Noan. 

- Linus. 

- Micas. 

Anmeld Citér

3. juni 2016

MissTas

Mamalu skriver:

Jeg kan godt lide navnet Adrian og synes det passer til storesøsters navn  Vi skal også have en lille dreng og overvejer selv navnet Adrian 

Vi er også begge pjattet med det herhjemme, så det navn er selvfølgelig højt på listen 

Anmeld Citér

3. juni 2016

MissTas

esioul skriver:

Caspian, Matti, 

Caspian er jeg ikke vild med og Matti kender vi to der hedder, hehe

Anmeld Citér

3. juni 2016

MissTas

Benjamins'mor skriver:

Milo er et rigtigt sødt navn - min datter går i vuggestue med en sød dreng der hedder Milo

Adrian minder mig lidt om sex and the City af en eller anden grund.  

- Milan. 

- Milas. 

- Noel. 

- Zander/Sander/Xander. 

- Noan. 

- Linus. 

- Micas. 

Der er mange gode forslag.. Men milas, micas, og Milan kender vi nogen der hedder i forvejen.. 

Er nok stadig mest hug på Adrian af de navne der er indtil videre

Anmeld Citér

3. juni 2016

Mullesmith

MissTas skriver:

Der er mange gode forslag.. Men milas, micas, og Milan kender vi nogen der hedder i forvejen.. 

Er nok stadig mest hug på Adrian af de navne der er indtil videre

Så tager i Adrian, man kan hurtigt få for meget at vælge imellem 

Anmeld Citér

3. juni 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Cassander

Anmeld Citér

3. juni 2016

ESV

Gabriel

Nikas/Nicas

Aston

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.