På forsiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2009

Marco2

Hej piger.

Jeg plejer normalt bare at gå herind, men kom tilfældigt forbi forsiden af baby.dk idet jeg skulle søge noget info om noget.

Og så ser jeg at man nu får "klasket" emner skrevet herinde op ude på forsiden, under "hvad der snakkes om".

Troede den diskussion var lukket for 100 år siden, så emner i mødregruppe-forummene ikke kommer op på forsiden.

Bliver lidt øv-til-mode får så skal jeg da ihvertfald til virkelig at tænke over havd man skriver herinde. Jeg ved godt at folk altid har kunnet komme herind at kigge, men at ens emne nu bliver "headlinet" ude på forsiden, får da flere til at gå ind og kigge. Det synes jeg er rigtigt ærgerligt. Ved det er offentligt, men alligevel har man haft en følelse af at man kunne snakke med Jer om næsten alt. Men nu har jeg da pludselig kun lyst til at læse med og ikke skrive ting selv..

Men det er måske bare mig?

Hvornår er det blevet ændret tilbage så mødregrupperne atter er kommet på forsiden og hvad er begrundelsen for det? Og hvordan tænker I om det?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

linemus

Bare rolig. Mødregrupper er ikke på forsiden, kun hvis du har dem blandt dine favoritter. Ellers er det kun alle de andre debatfora, der bliver klasket op derude.

Anmeld

28. september 2009

Marco2

Taaarrrk Line.

Det er jeg glad for at høre.

Man kan så tro at der er nogen der har juli 07 som deres favorit siden der er indlæg der har langt flere end 300 visninger... for nok er vi mange og trofaste.. meeeen..

AG - måske blond?

Anmeld

28. september 2009

Kaufie

Det er jo ikke 300 enkeltpersoner, der skal til før et indlæg får 300 visninger. Hvis vi hver især er inde på et indlæg ver gang der kommer et nyt svar, så løber det jo hurtigt op......

Anmeld

28. september 2009

Marco2

Hej Kaufie.

Nej, det ved jeg godt but anyhow... 

Hvordan går det med graviditeten? Har du kvalme und so?

AG

Anmeld

28. september 2009

Kaufie

Tænkte nok du godt vidste det - men det kunne jo være du havde glemt det....

Jeg har det fint tak - så længe jeg sørger for at have noget spiseligt indenfor rækkevidde når jeg bliver sulten. Bliver jeg sådan for alvor sulten, så får jeg det skidt.... Ikke rigtig kvalme heldigvis - men traaaaaat.....

Hvordan går det med din egen kvalme? Er den forsvundet eller har du fundet en grund til den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.