Hvor mange er vi indtil videre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2016

Sascha06

Hejsa. Jeg testede for 2 uger siden en meget svag positiv, begyndte at bløde en lille smule da jeg skulle have min mens, men slet ikke så meget som normalt. Blev scannet hos gynækologen og han kunne intet se, så han tænkte at jeg havde mistet. Nu 14 dage efter har jeg testet med 2 forskellige slags teste, de viser helt klart positiv (meget mere end den før blødningen). Jeg har symptomer og er faktisk ret overbevist om at jeg stadig er gravid. Har en lang cyklus, så tænker at han har scannet mig for tidligt til at han overhovedet vil kunne se noget. Og en hcg test vil vel ikke blive mere positiv 14 efter en evt abort.

I så fald er jeg i 5+5 med mit 3. barn og min kommende mands første.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2016

Liv_86

Sascha06 skriver:

Hejsa. Jeg testede for 2 uger siden en meget svag positiv, begyndte at bløde en lille smule da jeg skulle have min mens, men slet ikke så meget som normalt. Blev scannet hos gynækologen og han kunne intet se, så han tænkte at jeg havde mistet. Nu 14 dage efter har jeg testet med 2 forskellige slags teste, de viser helt klart positiv (meget mere end den før blødningen). Jeg har symptomer og er faktisk ret overbevist om at jeg stadig er gravid. Har en lang cyklus, så tænker at han har scannet mig for tidligt til at han overhovedet vil kunne se noget. Og en hcg test vil vel ikke blive mere positiv 14 efter en evt abort.

I så fald er jeg i 5+5 med mit 3. barn og min kommende mands første.

Tillykke. 

Tænker atvhunde du have mistet for to uger siden så ville testen ikke have været mere positiv nu. Så det var nok bare for tidlig til at det kunne ses på en scanning. 

Fik du ikke taget blodprøver? Der kan man jo se om tallet er stigende

Anmeld Citér

12. juni 2016

Sascha06

Nej men ringer til lægen i morgen. Men er ret sikker på at den er god nok. Man har jo hørt om at nogle bløder lidt på det tidspunkt hvor mens skulle komme, men stadig er gravid. 

Har vedhæftet et billede. De to hcg teste kunne jeg ikke teste positiv på for 2 uger siden og den fra valmed var mere svag. Her vil jeg sige at der ikke er nogen tvivl. Der må sgu være en baby.��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. juni 2016

Liv_86

Sascha06 skriver:

Nej men ringer til lægen i morgen. Men er ret sikker på at den er god nok. Man har jo hørt om at nogle bløder lidt på det tidspunkt hvor mens skulle komme, men stadig er gravid. 

Har vedhæftet et billede. De to hcg teste kunne jeg ikke teste positiv på for 2 uger siden og den fra valmed var mere svag. Her vil jeg sige at der ikke er nogen tvivl. Der må sgu være en baby.��

Synes da heller ikke der er nogen tvivl. 

Tør godt sige tillykke 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Yes

2 fede streger i dag. 

Ringer til lægen imorgen 

Anmeld Citér

14. juni 2016

Franzén

iihh jeg testede også svagt positiv i dag, men lad os nu se tester igen i weeekenden for at se hvad en siger. 

I følge terminsberegneren burde jeg have termin 21.febuar omg er mega spændt

Det bliver så barn nummer 2:-) 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Frk_lsd88

Hej med Jer ���� Jeg testede svagt positivt sidste weekend, men igår var der absolut ikke noget at være itvivl om ��❤️️ jeg er i 6. uge nu, og udregningerne på nettet siger det bliver omkring 11/2 ����������������

Anmeld Citér

22. juni 2016

MusseMette

Jeg har termin omkring D. 10. februar  

Anmeld Citér

22. juni 2016

Frk_lsd88

MusseMette skriver:

Jeg har termin omkring D. 10. februar  

Dejligt 

Jeg tror slet ikke jeg helt hr forstået at jeg er gravid endnu 

Anmeld Citér

22. juni 2016

MusseMette

Frk_lsd88 skriver:

Dejligt 

Jeg tror slet ikke jeg helt hr forstået at jeg er gravid endnu 

Det er super vildt jeg var til første scanning i dag, så begyndte det at op for mig  

Har du haft en nem graviditet indtil nu?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.