Hvor mange er vi indtil videre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.947 visninger
28 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juni 2016

Liv_86

Har termin 1 februar efter lægens beregning. Tror dig at jeg til scanning bliver rykket til omkring d 5 hvis jeg skal udregne efter sidste mens længde. 

Hvad med jer andre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2016

MM92

Mit bud er omkring 6/2 glæder mig til at høre til scanning, om de rykker mig. Lægen har ikke gættet endnu, men har selv sådan et hjul, som de bruger til det  

Anmeld Citér

6. juni 2016

LilleAsMor

Hej. Jeg har lige testet (svagt) positivt idag. Har termin omkring 13. februar

Anmeld Citér

6. juni 2016

Friese85

Har ikke været ved lægen endnu, men hvad jeg kan regne ud på diverse beregnere herinde på nettet, så bliver datoen d. 2/2-17

Anmeld Citér

6. juni 2016

Liv_86

Hvor dejligt

vi er nogle stykker der har en hemmelig Fb gruppe I er velkommen i. Skriv en PB til mig hvis I har interesse så kan jeg anmode jer og tilføje

Anmeld Citér

9. juni 2016

miniRTLL

Jeg har testet svagt positivt i dag hos lægen, venter svar fra blodprøve i morgen

Ud fra min beregning på nettet har jeg termin 13/2 

Lægen sagde "det kunne godt se ud som om den er der, men det er jo kun svagt positivt" hvor til jeg svarede at det jo heller ikke var morgen urin - men derimod næsten fremtvunget urin efter ½l vand 

Håber vi skal følges

Anmeld Citér

9. juni 2016

Liv_86

miniRTLL skriver:

Jeg har testet svagt positivt i dag hos lægen, venter svar fra blodprøve i morgen

Ud fra min beregning på nettet har jeg termin 13/2 

Lægen sagde "det kunne godt se ud som om den er der, men det er jo kun svagt positivt" hvor til jeg svarede at det jo heller ikke var morgen urin - men derimod næsten fremtvunget urin efter ½l vand 

Håber vi skal følges

Svagt positiv er også positiv. En streg er en streg

Anmeld Citér

9. juni 2016

miniRTLL

Liv_86 skriver:

Svagt positiv er også positiv. En streg er en streg

Ja det kan vi kun blive enige om, men grunden til usikkerheden er at jeg i april måned også testede svagt positivt - men mistede 2 dage efter, min læge er heldigvis så sød og forstående at jeg skal komme ind igen om en uge til ny blodprøve for at sikre at den stiger
og højest sandsynligt også ugen efter 

Anmeld Citér

10. juni 2016

miniRTLL

Så kom svaret fra blodprøven - HCG på 129  har ikke forstand på om det er højt eller lavt, men lægen lød umiddelbart tilfreds - håber på en ordentlig stigning i næste uge 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Liv_86

miniRTLL skriver:

Så kom svaret fra blodprøven - HCG på 129  har ikke forstand på om det er højt eller lavt, men lægen lød umiddelbart tilfreds - håber på en ordentlig stigning i næste uge 

Stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.