I går fortalte vi Sebastian, at han skal være storebror igen til foråret. Han tog det meget cool, men han var også lige ved at samle noget lego. "Så heller ikke flere, vel?" var hans første kommentar

Han vil helst have en lillebror og syntes godt nok, det var en lille baby, da jeg med fingrene viste ham, at den kun er godt 1 cm lang. Han ville fortælle det i børnehaven idag - jeg er spændt på at høre, hvad han har sagt.
Det er rart at have sagt det nu. Han var den vigtigste. Så nu er det helt offentligt. Puha, så skal jeg til at høre på kommentarer fra hele byen, for de ved det nok alle, inden dagen er omme

I lørdags holdt vi sidste etape af 5 års-fødselsdagen sammen med 13 børn fra børnehaven (+ de tre herhjemme). Puha, der var knald på i alle 4 timer, og jeg var helt færdig bagefter, men det gik bare så godt. Vi holdt sørøverfest og var på en "mega fed skattejagt" (citat Sebastian), og alle opførte sig pænt, og ingen tissede i bukserne

Pigerne var ellevilde over at få lov til at lege med de store børn og blev også godt underholdt af dem. Og vigtigst af alt: Sebastian havde en fantastisk dag

Tilsidst lige et par citater:
I aftes, da vi skulle spise, hoppede Sebastian rundt i vores seng og havde ikke tid til at komme, så jeg kaldte på ham igen: "Jamen mor, jeg er helt fyldt med jazz!!!"
Hørt imorges på vej til bh: "Mor, du er den bedste bager - på heeele planeten!"
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld