Så' det sagt + børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. september 2009

linemus

I går fortalte vi Sebastian, at han skal være storebror igen til foråret. Han tog det meget cool, men han var også lige ved at samle noget lego. "Så heller ikke flere, vel?" var hans første kommentar Han vil helst have en lillebror og syntes godt nok, det var en lille baby, da jeg med fingrene viste ham, at den kun er godt 1 cm lang. Han ville fortælle det i børnehaven idag - jeg er spændt på at høre, hvad han har sagt.

Det er rart at have sagt det nu. Han var den vigtigste. Så nu er det helt offentligt. Puha, så skal jeg til at høre på kommentarer fra hele byen, for de ved det nok alle, inden dagen er omme 

I lørdags holdt vi sidste etape af 5 års-fødselsdagen sammen med 13 børn fra børnehaven (+ de tre herhjemme). Puha, der var knald på i alle 4 timer, og jeg var helt færdig bagefter, men det gik bare så godt. Vi holdt sørøverfest og var på en "mega fed skattejagt" (citat Sebastian), og alle opførte sig pænt, og ingen tissede i bukserne Pigerne var ellevilde over at få lov til at lege med de store børn og blev også godt underholdt af dem. Og vigtigst af alt: Sebastian havde en fantastisk dag 

Tilsidst lige et par citater:
I aftes, da vi skulle spise, hoppede Sebastian rundt i vores seng og havde ikke tid til at komme, så jeg kaldte på ham igen: "Jamen mor, jeg er helt fyldt med jazz!!!"
Hørt imorges på vej til bh: "Mor, du er den bedste bager - på heeele planeten!"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

ivfmarie

"Så heller ikke flere, vel?" var hans første kommentar

Hahaha... Sjov dreng!

Hvor overskudsagtigt - børnehaven på besøg.. Flot, jeg ville dø af skræk hvis de skulle herhjem!

Marie

Anmeld

28. september 2009

Kaufie

Nååårh, dejligt han tog det så pænt....... Og jeg kan da godt forstå han gerne vil have en lillebror - men han bliver sikkert også glad for endnu en lillesøster, hvis det viser sig at være sådan en.....

Og ikke så dårligt at være fyldt med Jazz........ Hvor får de det dog fra???

Dejlige føs'das billeder!

Mette, der efter en nat med ca 10 ture ind til William fik spørgsmålet: "Sovet godt Mor?" da jeg stadig halvsovende kom ud til morgenmad med drengene. Ja, lille skat.....

Anmeld

28. september 2009

linemus

Kaufie skriver:

Mette, der efter en nat med ca 10 ture ind til William fik spørgsmålet: "Sovet godt Mor?" da jeg stadig halvsovende kom ud til morgenmad med drengene. Ja, lille skat.....

Ha haa, så uskyldig man kan være

Anmeld

28. september 2009

Nadi

Rimelig køligt svar, hehe  Han er nu altså en herlig gut ham Sebastian!
Men du må også være lettet nu hvor I har fortalt ham det, selvom du så skal høre på en masse bavl fra hele byen.

Jeg synes også du er ret sej efter sådan en omgang fødselsdag-sørøver-fest, det ser ud til at de bare har hygget sig MAX!!

Nu vi er ved de søde kærlige ting de små poder siger i ny og næ, så sagde Oliver igår at han ville sove sammen med moar

Anmeld

28. september 2009

Marco2

Hej Line.

Ser ud til at have været en super dejlig fødselsdag.
Glæder mig til Emsen bliver så stor at man skal til at lave skattejagt til fødselsdagen.

Kan huske mine fødselsdag med skattejagt var noget af det sjoveste

AG

Anmeld

28. september 2009

birgittemarie

Hahahahahahha "Jeg er helt fyldt med jazz." Den var altså god.

Det var "Så heller ikke flere vel?" også.

Og det lignede en rigtig hyggelig fødselsdag.

Knus Birgitte

Anmeld

28. september 2009

Tynen

Pheew, hvor må du være lettet nu, Line!
Det tog han da meget okay.. Specielt nu når han efterfølgende var fuld af jazz

Super gode billeder fra en sikkert ligeså super dag for Sebastian!
Men fårk! Jeg fatter ikke hvor du får energien til det.. Specielt ikke her i starten af preggis..
Jeg tror faktisk ikke jeg lavede andet end at zzZZzzove

Anmeld

29. september 2009

linemus

Sebastian er bare rigtig glad for at skulle være storebror igen. Han fortalte det i børnehaven mandag morgen og var helt oppe og stå på stolen med armene i luften Jeg har forklaret ham, at det kan jo godt være, det bliver en pige. "Ja, eller en dreng", svarer han så

Ja, det virker nok ret overskudsagtigt, og energien var der nok, dengang vi delte invitationerne ud to uger i forvejen. Puuuuh, hvor jeg synes, det var hårdt, men de er jo samtidig så søde. Er nu godt nok glad for det er helt overstået, så jeg kan få slappet lidt af igen. Det værste var faktisk at lave kage   Den kvalme er ved at tage livet af mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.