Hyggetråd om børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MissTas skriver:

Det er også bare fint   sys dog det ændre facon efter vask.. 

Ja det gør det også desværre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2016

Blop2

Her er det oftes H & M eller VRS fra Bilka, da jeg egentlig syntes det er en god kvalitet til pengene. 

Men ELSKER Hummel, køber det oftes brugt da jeg så ikke bliver så ærgelig når det får en plet. 

Anmeld Citér

30. maj 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Mine børn er omvandrende reklamesøjler for min butik, så de går i Me Too, Villervalla, Duns Sweden og More Than  Fling

Anmeld Citér

31. maj 2016

123.

MissTas skriver:

Lige en lille hyggetråd om børnetøj. Hvilke børnetøjsmærker er i og jeres børn særligt vild med og hvorfor? 

Herhjemme er pompdelux et kæmpe hit både os min datter på 4 år og mig. Det er dæmpede farver, man kan mixe det på kryds og tværs og så holder det bare virkelig godt i farve og facon 

Nu har jeg ikke børn endnu, men når det en dag lykkes, så bliver det h&m, molo osv, alle mærker kan bruges.  

Jeg er vild med molo fordi der så meget farverigt på.

Anmeld Citér

31. maj 2016

MissTas

Newgirl. skriver:

Nu har jeg ikke børn endnu, men når det en dag lykkes, så bliver det h&m, molo osv, alle mærker kan bruges.  

Jeg er vild med molo fordi der så meget farverigt på.

Jeg er vild med farve til de helt små, lige så snart min pige ku gå, så forelskede jeg mig i pompdelux og det har hun haft siden men den kommende lille ny vil også få blandede mærker. Molo, Hummel, h&m, marmar, soft Gallery, levis osv. Gud man kan blive ved 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.