Hyggetråd om børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
14 svar
1 synes godt om
29. maj 2016

MissTas

Lige en lille hyggetråd om børnetøj. Hvilke børnetøjsmærker er i og jeres børn særligt vild med og hvorfor? 

Herhjemme er pompdelux et kæmpe hit både os min datter på 4 år og mig. Det er dæmpede farver, man kan mixe det på kryds og tværs og så holder det bare virkelig godt i farve og facon 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

lineog4

Det der kommer ud af min egen symaskine  

og teenageren finder mest i hm lige nu (i voksen afdelingen vel og mærke ).

da de var mindre var det Hollys jeg bedst kunne lide til bluser og bodyer og så med det hjemmegjorte til. 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Benjamins'mor

MissTas skriver:

Lige en lille hyggetråd om børnetøj. Hvilke børnetøjsmærker er i og jeres børn særligt vild med og hvorfor? 

Herhjemme er pompdelux et kæmpe hit både os min datter på 4 år og mig. Det er dæmpede farver, man kan mixe det på kryds og tværs og så holder det bare virkelig godt i farve og facon 

Uh vi elsker mange - molo, småfolk, katvig, ej sikke lej, Villervalla mv. 

Elsker molo fordi de har lækre prints og mange farver. 

Småfolk har vi kun noget basis, stribede trøjer og bukser der passer til det meste. 

Men de har lige så meget i Mads&Mette, H&M, little one, Friends osv. 

Anmeld Citér

29. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
MissTas skriver:

Jeg er temmelig vild med Friends fra Kvickly. Jeg synes det er lækkert tøj i god kvalitet til en overskuelig pris.

Er også ret vild med Ej Sikke Lej, Hummel, Danefæ og MarMar, men det er meget begrænset hvor meget jeg køber af det, fordi jeg synes det er dyrt. - Er på su, så der må prioriteres lidt ind i mellem  
Når jeg endelig køber noget af de lidt dyrere mærker, så er det oftest brugt. Jeg går meget ind for at købe brugt, og særligt børnetøj i de små størrelser, da det jo ikke rigtig bliver slidt  

Anmeld Citér

29. maj 2016

MissTas

MummiT skriver:

Jeg er temmelig vild med Friends fra Kvickly. Jeg synes det er lækkert tøj i god kvalitet til en overskuelig pris.

Er også ret vild med Ej Sikke Lej, Hummel, Danefæ og MarMar, men det er meget begrænset hvor meget jeg køber af det, fordi jeg synes det er dyrt. - Er på su, så der må prioriteres lidt ind i mellem  
Når jeg endelig køber noget af de lidt dyrere mærker, så er det oftest brugt. Jeg går meget ind for at købe brugt, og særligt børnetøj i de små størrelser, da det jo ikke rigtig bliver slidt  

Ja der er mange dyre mærker, men fint man kan købe det brugt også. Der kan man sagtens finde meget fint til fornuftige penge ���� sys også az har nogle fine ting nogle gange

Anmeld Citér

29. maj 2016

MissTas

lineog4 skriver:

Det der kommer ud af min egen symaskine  

og teenageren finder mest i hm lige nu (i voksen afdelingen vel og mærke ).

da de var mindre var det Hollys jeg bedst kunne lide til bluser og bodyer og så med det hjemmegjorte til. 

Fedt du selv laver det! Så blir det da ikke mere personligt! 

Anmeld Citér

29. maj 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Jeg er rigtig glad for noa noa. Desværre er økonomien ikke rigtig til vi kan købe det.

Anmeld Citér

29. maj 2016

MissTas

hannetheis skriver:

Jeg er rigtig glad for noa noa. Desværre er økonomien ikke rigtig til vi kan købe det.

Det er også bare fint   sys dog det ændre facon efter vask.. 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Aristocats

Noa Noa, det er som skabt til min smag 

Elsker også deres voksentøj. Synes alt er perfekt kvalitet. 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Vik

Uhhh jeg er bare vild med tøj vi bruger alt fra netto bodyer til Tommy Hilfiger . Elsker både de vilde Molo farver og mere rolig soft Gallery/marmar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.