Movicol og diarré?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg ville prøve med et klyxma også breve. 

Så bliver " bunden " ligesom tømt fri. 

Vigtigt at lægge på venstre side de 10 min du skal prøve at holde på det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2016

MinPrins

Sedigfor skriver:

Hvornår gik der så hul igennem? Har nemlig været forstoppet i pæn lang tid nu 

Der gik et par dage så blev det bedre, men gik Ca en uges tid før det var iorden igen 

Og det var skønt, for det gjorde virkelig virkelig ondt... .

Anmeld Citér

27. maj 2016

Sedigfor

årgang84 skriver:

Jeg ville prøve med et klyxma også breve. 

Så bliver " bunden " ligesom tømt fri. 

Vigtigt at lægge på venstre side de 10 min du skal prøve at holde på det. 

Kan det købes på apoktet?

Anmeld Citér

27. maj 2016

Sedigfor

MinPrins skriver:

Der gik et par dage så blev det bedre, men gik Ca en uges tid før det var iorden igen 

Og det var skønt, for det gjorde virkelig virkelig ondt... .

Ja, det er næsten værre end veer 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Sedigfor

MEAK skriver:

Det tager tid for tarmene at komme i gang efter forstoppelse, så du skal fortsat tage brevene. Det er jo kun knap en uge siden, og som jeg læser det, har du kun taget et par breve? 

Typisk 3-4 breve dagligt i 1-2 uger og så nedtrapning for at se om kroppen klarer det selv.

Og ja, det er faktisk meget ofte at personer med svær forstoppelse har diarré, fordi kun væsken fra tarmen kan passere "proppen".

Har taget to breve morgen og aften, sidste år og er brev i denne uge grundet diarré.

Anmeld Citér

27. maj 2016

årgang84

Sedigfor skriver:

Kan det købes på apoktet?

Ja det kan det. Meget af det kan købes i håndkøb.  Af afføringsmidler. Det er små udgaver af dem du får når du skal føde. 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Sedigfor

årgang84 skriver:

Ja det kan det. Meget af det kan købes i håndkøb.  Af afføringsmidler. Det er små udgaver af dem du får når du skal føde. 

Åh nej, ikke det vel? . Kunne jo knap nok holde det inde i 5 minutter trods intet spist..

Anmeld Citér

27. maj 2016

årgang84

Sedigfor skriver:

Åh nej, ikke det vel? . Kunne jo knap nok holde det inde i 5 minutter trods intet spist..

Så har du ik slem forstoppelse hvis du ik er villig til at prøve. Nej man kan ik holde det inde længe. I know. 

Men efteral dette skriveri hat du vel prøvet. Tænker hvis jeg havde gener var jeg villig til at prøve alt 

Anmeld Citér

27. maj 2016

Sedigfor

årgang84 skriver:

Så har du ik slem forstoppelse hvis du ik er villig til at prøve. Nej man kan ik holde det inde længe. I know. 

Men efteral dette skriveri hat du vel prøvet. Tænker hvis jeg havde gener var jeg villig til at prøve alt 

Har skam også prøvet. Og vil gøre hvad der skal til, for det er så ubehageligt og gør så ondt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.