Kreativt galleri.... Blæretråden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Laulund87

så var jeg lige lidt kreativ med en gammel brun tallerkenrække fra 1970 Den har været fast inventar i mit barndomshjem i mange år. Så synes jeg lige min datter skulle have glæde af den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Mig med maven

Laulund87 skriver:

så var jeg lige lidt kreativ med en gammel brun tallerkenrække fra 1970 Den har været fast inventar i mit barndomshjem i mange år. Så synes jeg lige min datter skulle have glæde af den

Den er blevet mega sej! God lavet, god idé.

Anmeld Citér

20. april 2010

Laulund87

Mig med maven skriver:

Den er blevet mega sej! God lavet, god idé.

tak er også lidt stolt

Anmeld Citér

23. april 2010

Ranarupta

Assi skriver:

Nyeste billede...

Jeg er også helt vildt med dine billeder!

Mht. dette billede, hvordan gør du så med alle de helt lige linier og perfekte cirkler?

Anmeld Citér

23. april 2010

Ranarupta

iln skriver:

Vil lige vise jer Silas´ sengerand, jeg endelig er blevet færdig med. Den er syet af grønt/hvidt ternet stof og har syet små filtdyr på.

Hvor er den fin!

Jeg skal selv til at sy en sengerand. Stoffet ligger klart til at blive målt op og klippet ud, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvor jeg skal starte...

Har du et forslag til hvordan jeg syr den sammen?

Anmeld Citér

23. april 2010

Ansemusen

Laulund87 skriver:

Wau den er fin!! Jeg har planer om at male og tapetsere en gammel kommode. Hvordan har du gjort mht. tapeten? Er den lakeret bagefter og i så fald med alm. gulvlak, spraylak eller andet?

Anmeld Citér

23. april 2010

Laulund87

Ansemusen skriver:

Wau den er fin!! Jeg har planer om at male og tapetsere en gammel kommode. Hvordan har du gjort mht. tapeten? Er den lakeret bagefter og i så fald med alm. gulvlak, spraylak eller andet?

hehe mange tror det er tapet, men det er stof jeg har sat på med helt tynd dobbeltklæbende tape

Anmeld Citér

23. april 2010

Ansemusen

Laulund87 skriver:

hehe mange tror det er tapet, men det er stof jeg har sat på med helt tynd dobbeltklæbende tape

Ah smart! Sådan noget dobbeltklæbende tape har jeg også i store ark! Har brugt det til vægdekoration i børneværelset.

Anmeld Citér

23. april 2010

Laulund87

Ansemusen skriver:

Ah smart! Sådan noget dobbeltklæbende tape har jeg også i store ark! Har brugt det til vægdekoration i børneværelset.

jeg bruger det rigtig meget, især til scrapbooking

Anmeld Citér

24. april 2010

Baby2010/2013

Jeg maler børnemalerier, tjek trinejuul.dk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.