fuldstændig vanvittig skruk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
2 svar
1 synes godt om
23. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at være anonym, da jeg pt er arbejdssøgende og ikke ønsker at min kommende arbejdsgiver skal vide at vi er igang med projekt baby. 

Jeg har to skønne børn og den sødeste, mest omsorgsfulde og hjælpsomme mand. I virkeligheden burde jeg være den lykkeligste kvinde i verden. Men jeg er bare virkelig skruk. Det er min mand nu også, så det er heldigvis et fælles ønske med en 3er. 

Nu har vi prøvet siden oktober og jeg bliver bare ikke gravid. Med de to første har vi nærmest bare kigget på hinanden, men denne gang er det anderledes. Jeg kan mærke, at det er anstrengende at føle sig forpligtet til at skulle have sex på faste tidspunkter og det tager lidt af gnisten og spontaniteten. Jeg ved godt, at vi bare burde fokusere på det vi har, og så kommer nr 3 når den kommer, men hvor er det bare virkelig svært!

Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, men hvor er jeg bare mega mega skruk og ønsker at fuldende vores lille familie!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2016

mt22

Nu ved jeg ikke hvor "gamle" i er, men fertiliteten falder jo i årernes løb. Jeg kan godt forstå at du bliver bekymret hvis det er gået så nemt før.

Men prøv så godt du kan at slappe af med det og hyg jer med det. Selvom man kalder det projekt baby, så synes altså at ordet "projekt" har en negativ klang. 

Det lyder også som om at du holder øje med ægløsningen, bare bliv ved og hold humøret oppe og gør noget romantisk for hinanden så det hyggelige ved PB ikke forsvinder
Held og lykke!!!

Anmeld Citér

24. maj 2016

Anonym trådstarter

mt22 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor "gamle" i er, men fertiliteten falder jo i årernes løb. Jeg kan godt forstå at du bliver bekymret hvis det er gået så nemt før.

Men prøv så godt du kan at slappe af med det og hyg jer med det. Selvom man kalder det projekt baby, så synes altså at ordet "projekt" har en negativ klang. 

Det lyder også som om at du holder øje med ægløsningen, bare bliv ved og hold humøret oppe og gør noget romantisk for hinanden så det hyggelige ved PB ikke forsvinder
Held og lykke!!!

Jeg bliver 30 og manden er 28, så er godt klar over at min fertilitet er på vej ned, men havde da håbet, at det ikke gik så hurtigt

Jeg skal nok netop bare prøve at slappe af i det og fokusere på noget andet, men det er svært, når det er et brændende ønske!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.