Hvorfor sværere og sværere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2016

migxher

Diosa85 skriver:

Jo det kunne måske godt være tigerspring. Det er da rigtig der er et omkring den her tid. Det er bare kommet fra den ene dag til den anden. 

Men nu prøver jeg som Serenasmor foreslog og lave en sengehimmel og skærme ham lidt af i aften. Måske det hjælper bare lidt på det. 

Det lyder som en god ide!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

Diosa85

migxher skriver:

Det lyder som en god ide!

Weee vil lige dele min begejstring, glæde og overraskelse. 

Lagde T Idag kl 18:50 fordi han gned meget næse og var begyndt at gabe. Gjorde præcis som jeg har gjort hele ugen. I dag bare med denne "himmel" (har taget et junior dynebetræk og hængt op over på hylden der hænger over sengen) og nu 30 minutter efter snork bobler han 

Anmeld Citér

22. maj 2016

Diosa85

serinasmor skriver:

Hvis i ikke har en liggende så se om i kan bygge en...  Fx af renseri bøjler og et lagen,  eller ophæng af snore i loftet ... 

Tak for dit gode råd med himlen. Har hængt et junior dynebetræk op ved hjælp af hylden der hænger over tremmesengen hvor hans bleer står på. Og det tog kun 30 minutter og få ham til at sove. Og der var næsten ingen brok 

Anmeld Citér

22. maj 2016

serinasmor

Diosa85 skriver:

Tak for dit gode råd med himlen. Har hængt et junior dynebetræk op ved hjælp af hylden der hænger over tremmesengen hvor hans bleer står på. Og det tog kun 30 minutter og få ham til at sove. Og der var næsten ingen brok 

Fedt 

Dejligt at det kunne hjælpe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.