Hej
.
Nogle af jer husker mig nok fra tidligere debatter, hvor jeg var bange for min søns far mishandlede vores søn, og det så viste sig han havde to brud i kroppen, 3 måneder gammel!!
Nogle kunne måske tænke sig en opdatering, nu når jeg alligevel er i gang i mit spørge hjørne
.
Min søn og jeg er flyttet i en lækker lejlighed. Min sag i kommunen omkring ovservation og uanmeldte er slut, og har fået en super fin rapport tilbage. Det eneste de ønsker er jeg får lidt hjælp til at vedligholde evt uddannelse - og det giver jeg dem ret i, er ikke så god til skolebænken for længe af gangen! Og vores søn har det fantastisk, og sikke alt det de lære fra 3 måneders alderen! Stop lige tiden! Han er en lækker glad dreng. Er en meget stolt mor!
Jeg venter på retssagen starter så hans far får sin dom - men der kan gå op til et halvt år. Han går til noget dialog mod vold imens han venter. Han kan få 4 ugers fængsel eller 3 prs betinget.
Han har søgt om samværd, og vi skal i statsforvaltnigen her den 24. Og nå sige jeg går ind til det møde med ALLE følelser man overhovedet kan have..
Hvis der kommer samværd bliver det self overvåget samvær. ( går stærkt ud fra andet ikke er muligt - ellers er det et sygt system vi har!). Har måske lidt brug for andres mening, som er lidt mere neutrale i den sag her. Jeg hader hans far helt vildt, for at havde gjort det her mod vores søn, og en anden del af mig bekymre sig og holder stadig af den, han nu en gang var! Jeg snakker ikke med ham eller ser ham. Jeg ønsker min søn ved hvem hans far er - men føler det er fukdstændigt forkert. Det ene øjeblik "ønsker" jeg de får overvåget samvær, det næste hader jeg tanken. De få gange jeg har haft snakket med ham, har jeg været ramt af dårlig samvittighed "hvad ville din søn ikke sige til det hvis han kunne snakke - mor du har lige snakket med den mand der gjorde mig ondt" - selvom det kun har været omkring vores møbler osv. Men hvad så senere i livet, når han vil lære sin far st kende? Bør jeg havde dårlig samvittighed over, at jeg synea det er sp vigtigt man kender begge sine forældre?
Nogle der evt ved hvad man kan forvente af det møde? Kræver det flere møder før et evt samvær kan sættes i gang?
Han fpr muligvis først lov til samvær efter han har fået sin dom. Og det skalnogså lige siges, at d over dette, var han faktisk en rigtig god mand overfor mig, og har aldrig krummer et hår på mit hovede. Han er desværre selv vokset op med vold i hjemmet, og har manglet en del redskaber til at styre sin tålmodighed overfor alt der har drillet ham . Hvis man nu bare kendte folk 100%