stor forskel på planlagt kejsersnit (tidspunkt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2020

Annab

Er klar over at dette er en gammel tråd, men hvordan endte det grna? Har selv foranliggende moderkage og er tilknyttet Skejby, men er ikke nået til snak om ks endnu, da de stadig håber den rykker sig op (er i uge 30). Har dog læst den generelle anbefaling for placenta prævia, og der er forskellige indikationer for bedre resultat ved tidligere ks (omkring uge 37) selvom jeg jo også tænker at baby generelt helst skal blive derinde så længe som muligt. Har ikke haft nogen blødninger endnu så det hælder nok også til den senere side.

Fik du mere at vide inden fødslen om hvorfor det ene/det andet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Annab skriver:

Er klar over at dette er en gammel tråd, men hvordan endte det grna? Har selv foranliggende moderkage og er tilknyttet Skejby, men er ikke nået til snak om ks endnu, da de stadig håber den rykker sig op (er i uge 30). Har dog læst den generelle anbefaling for placenta prævia, og der er forskellige indikationer for bedre resultat ved tidligere ks (omkring uge 37) selvom jeg jo også tænker at baby generelt helst skal blive derinde så længe som muligt. Har ikke haft nogen blødninger endnu så det hælder nok også til den senere side.

Fik du mere at vide inden fødslen om hvorfor det ene/det andet?

Jeg kan se at hun ikke længere har en aktiv profil her på siden(navn står med grå) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.