Man kan vel spørge ind til hvor personen bor henne og aftale at man enten kan tage med ud at handle eller komme forbi med en købmandspose ( ville jeg selv elske) Hvis personen ikke er interesseret i det. Jamen så kan man desværre ikke hjælpe.
Skal så siges at jeg selv har modtaget penge af den dejligste kvinde herinde, endda ad 2 omgange. På trods af tilskud fik jeg en meget dyr tandlægeregning i november måned og hun indsatte penge til både til at dække et overtræk og til at vi kunne komme til julehygge i min datters klasse.
I december måned kontakter hun mig selv igen og spørger til om jeg havde råd til en julegave til min datter og der havde jeg fået en varmeregning, tror jeg det var. Så der sagde jeg ja tak igen. Slugte min stolthed og tog imod, for min datters skyld. Hendes største ønske var et par walkie talkier og dem har vi stadig meget glæde ud af og det havde jeg ikke kunnet give hvis ikke det var for den skønne kvinde. Hun får en kærlig tanke hver gang vi tager dem frem og jeg kan se glæden i min datters ansigt når vi leger med dem. Så hende er jeg for evig taknemmelig til... ❤️
Som sagt og skrevet før, findes der brodne kar i alle lag, høj som lav og selvfølgelig skal man være skepsis men ville da være utroligt ked af hvis det betyder at man slet ikke vil hjælpe nogen længere.
Jeg kan ikke gøre så meget selv men giver gladeligt alt væk af det vi ikke selv bruger hvad enten det er tøj, legetøj, møbler osv.
Anmeld
Citér