ninibadini skriver:
Vi bruger mam anticholic. Jeg laver altid en flaske af gangen (det skal du også i de første måneder, herefter må du lave til et døgn og sætte i køleskabet). Så jeg kan ikke lige svare på det med om de tager smag. Men de holder i hvert fald fint tæt i en rygsæk. Jeg lægger dem dog altid i en frysepose inden, bare for en sikkerheds skyld. Vi varmer altid i mikroovnen, så jeg ved ikke hvordan det er at varme i en gryde. Men hvis vi skal i byen et sted uden mikroovn, plejer jeg at blande koldt vand (selvfølgelig kogt afkølet i starten, nu kan jeg tage fra vandhanen, da han er over 4 mdr) og så koger jeg en slat vand i en elkedel og blander sammen, så det får rette temperatur og så pulver i. Det går i hvert fald meget hurtigere end at varme i en gryde!
Vi har ingen microovn ... Den døde efter tro tjeneste med opvarmning af flasker
vi ville ikke skulle bruge en microovn til andet end opvarmning af flasker og har ikke rigtigt plads til én - derfor spørgsmålet
Og måske er reglerne lavet om
men da vi blev forældre og startede på flaske rådede sundhedsplejerske os til at lave til et døgn ad gangen - hun var 10 dage på det tidspunkt
så det er vist som man tager det om man "må" eller ej
Anmeld
Citér