Mam flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.188 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. maj 2016

serinasmor

Jeg ved ikke om vores familie og mit helbred kan holde til at jeg ammer - og til at vi får amningen op at køre ... Derfor har vi taget beslutning om at have nogle  flasker og mme klar herhjemme  

Det nærmer sig fødslen og jeg har derfor både købt og skoldet flasker - men undres .. 

Vi har købt MAM anti kolik - af den ene årsag at det var den slags de havde i Rema og hvis vi ender med flaske og skal skaffe flere skal de være nemt tilgængelige fordi vores overskud vil være ikkeeksisterende ... 

Nå men de flasker vi havde til Serina havde en flad prop så man kunne lukke flasken med den skrue anordning som holder fast på sutten.. 

MAM antikolik flaskerne har ikke den flade prop - de har dog en hætte som man sætter over ... Jeg spekulerer derfor på om de vil passe ind i vores hverdag ...

Mit spørgsmål til jer der har MAM - er der flad prop til de almindelige MAM ? 

Og hvis nej - eller hvis du kun bruger MAM  antikolik - hvordan fungerer det ? 

Slutter hætten tæt nok til at du kan lave flasker til et døgn og have dem i køleskabet uden at være bange for de fx tager smag af køleskabet ?slutter hætten tæt nok til at du kan have en kold flaske med fx i en rygsæk - uden at være bange for lækager ? 

Hvordan varmer du sådan en flaske ved brug af en gryde ? 

Ryger hætten af i tasken så indholdet ike længere er rent ? 

Med andre ord - hvordan fungerer det for jer i hverdagen ? 

På forhånd tak for svar  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

ninibadini

Vi bruger mam anticholic. Jeg laver altid en flaske af gangen (det skal du også i de første måneder, herefter må du lave til et døgn og sætte i køleskabet). Så jeg kan ikke lige svare på det med om de tager smag. Men de holder i hvert fald fint tæt i en rygsæk. Jeg lægger dem dog altid i en frysepose inden, bare for en sikkerheds skyld. Vi varmer altid i mikroovnen, så jeg ved ikke hvordan det er at varme i en gryde. Men hvis vi skal i byen et sted uden mikroovn, plejer jeg at blande koldt vand (selvfølgelig kogt afkølet i starten, nu kan jeg tage fra vandhanen, da han er over 4 mdr) og så koger jeg en slat vand i en elkedel og blander sammen, så det får rette temperatur og så pulver i. Det går i hvert fald meget hurtigere end at varme i en gryde!

Anmeld Citér

17. maj 2016

Sedigfor

Jeg har ikke haft problemer med dem. Jeg startede med at lave en flaske, derefter til en hel dag (:

Anmeld Citér

17. maj 2016

Mortil2drenge<3

Er selv rigtig glad for mam antikolik, de holder tæt og og låget sidder godt "fast" desuden er de bare rigtig gode sutte flasker vores søn sluger næsten ikke mere luft efter vi er skiftet over til dem, Phillips avent er også kommet med en helt ny serie sutteflasker jeg også kan anbefale  

jeg sætter selv flasker i køleskabet om aften til hele natten/morgen og jeg havde samme bekymring om det vil smage af køleskab så ja jeg smagte altså på det og det havde ikke smag af det så tror det holder rimelig godt 

Anmeld Citér

17. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
serinasmor skriver:

Jeg ved ikke om vores familie og mit helbred kan holde til at jeg ammer - og til at vi får amningen op at køre ... Derfor har vi taget beslutning om at have nogle  flasker og mme klar herhjemme  

Det nærmer sig fødslen og jeg har derfor både købt og skoldet flasker - men undres .. 

Vi har købt MAM anti kolik - af den ene årsag at det var den slags de havde i Rema og hvis vi ender med flaske og skal skaffe flere skal de være nemt tilgængelige fordi vores overskud vil være ikkeeksisterende ... 

Nå men de flasker vi havde til Serina havde en flad prop så man kunne lukke flasken med den skrue anordning som holder fast på sutten.. 

MAM antikolik flaskerne har ikke den flade prop - de har dog en hætte som man sætter over ... Jeg spekulerer derfor på om de vil passe ind i vores hverdag ...

Mit spørgsmål til jer der har MAM - er der flad prop til de almindelige MAM ? 

Og hvis nej - eller hvis du kun bruger MAM  antikolik - hvordan fungerer det ? 

Slutter hætten tæt nok til at du kan lave flasker til et døgn og have dem i køleskabet uden at være bange for de fx tager smag af køleskabet ?slutter hætten tæt nok til at du kan have en kold flaske med fx i en rygsæk - uden at være bange for lækager ? 

Hvordan varmer du sådan en flaske ved brug af en gryde ? 

Ryger hætten af i tasken så indholdet ike længere er rent ? 

Med andre ord - hvordan fungerer det for jer i hverdagen ? 

På forhånd tak for svar  

Jeg brugte mam antikolik i næsten et år til min datter.

Jeg havde aldrig problem med at hætterne ikke holdt tæt. Jeg havde ofte vand i flaskerne med på tur så det bare lige skulle varmes og så pulver i. Og jeg havde aldrig vand i tasken

Anmeld Citér

17. maj 2016

serinasmor

Molly90 skriver:

Er selv rigtig glad for mam antikolik, de holder tæt og og låget sidder godt "fast" desuden er de bare rigtig gode sutte flasker vores søn sluger næsten ikke mere luft efter vi er skiftet over til dem, Phillips avent er også kommet med en helt ny serie sutteflasker jeg også kan anbefale  

jeg sætter selv flasker i køleskabet om aften til hele natten/morgen og jeg havde samme bekymring om det vil smage af køleskab så ja jeg smagte altså på det og det havde ikke smag af det så tror det holder rimelig godt 

Tak  

Det tyder på jeg kan lægge den bekymring på hylden  

Sidder sutten på flasken når du varmer den ? 

Anmeld Citér

17. maj 2016

serinasmor

MummiT skriver:

Jeg brugte mam antikolik i næsten et år til min datter.

Jeg havde aldrig problem med at hætterne ikke holdt tæt. Jeg havde ofte vand i flaskerne med på tur så det bare lige skulle varmes og så pulver i. Og jeg havde aldrig vand i tasken

Dejligt at høre

Anmeld Citér

17. maj 2016

serinasmor

Sedigfor skriver:

Jeg har ikke haft problemer med dem. Jeg startede med at lave en flaske, derefter til en hel dag (:

Tak

Anmeld Citér

17. maj 2016

Mortil2drenge<3

serinasmor skriver:

Tak  

Det tyder på jeg kan lægge den bekymring på hylden  

Sidder sutten på flasken når du varmer den ? 

Nej jeg tager den af har ikke turde prøve andet 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Diosa85

Bruger om mam ak og har altid kun lavet en flaske af gangen. I starten kunne jeg have kogt vand målt af på køl der bare skulle varmes op. 

Nu er min dreng så stor at når jeg er ude har jeg bare en brik med som han får kold. Han er ligeglad og drikker med velbehag. 

Lågene skal du ikk være bange for falder af. De er stramme som ind i h 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.