Jeg ved ikke om vores familie og mit helbred kan holde til at jeg ammer - og til at vi får amningen op at køre ... Derfor har vi taget beslutning om at have nogle flasker og mme klar herhjemme
Det nærmer sig fødslen og jeg har derfor både købt og skoldet flasker - men undres ..
Vi har købt MAM anti kolik - af den ene årsag at det var den slags de havde i Rema
og hvis vi ender med flaske og skal skaffe flere skal de være nemt tilgængelige fordi vores overskud vil være ikkeeksisterende ...
Nå men de flasker vi havde til Serina havde en flad prop så man kunne lukke flasken med den skrue anordning som holder fast på sutten..
MAM antikolik flaskerne har ikke den flade prop - de har dog en hætte som man sætter over ... Jeg spekulerer derfor på om de vil passe ind i vores hverdag ...
Mit spørgsmål til jer der har MAM - er der flad prop til de almindelige MAM ?
Og hvis nej - eller hvis du kun bruger MAM antikolik - hvordan fungerer det ?
Slutter hætten tæt nok til at du kan lave flasker til et døgn og have dem i køleskabet uden at være bange for de fx tager smag af køleskabet ?slutter hætten tæt nok til at du kan have en kold flaske med fx i en rygsæk - uden at være bange for lækager ?
Hvordan varmer du sådan en flaske ved brug af en gryde ?
Ryger hætten af i tasken så indholdet ike længere er rent ?
Med andre ord - hvordan fungerer det for jer i hverdagen ?
På forhånd tak for svar
Anmeld
Citér