Skifte flaskesut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2016

Diosa85

Lea2787 skriver:

Han er 6 mdr. Mm spiser næsten ingen grød/mos endnu, så mælk er det eneste, han lever af..

Nåh okay. Der har jeg ikke så meget erfaring så. Da T var 6 mdr spiste han meget grød og mos og nu er han 10,5 mdr og får kun flaske når han skal sove. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
Diosa85 skriver:

Nåh okay. Der har jeg ikke så meget erfaring så. Da T var 6 mdr spiste han meget grød og mos og nu er han 10,5 mdr og får kun flaske når han skal sove. 

Ja, det bliver dejligt, når vi når dertil Det kommer jo nok en dag - ingen to-årig har vel levet af mælk

Anmeld Citér

20. juni 2016

Diosa85

Lea2787 skriver:

Ja, det bliver dejligt, når vi når dertil Det kommer jo nok en dag - ingen to-årig har vel levet af mælk

Hehe nej præcis.

Anmeld Citér

20. juni 2016

Soonmom

Jeg bruger alle størrelser, afhængig af om det skal gå hurtigt eller langsomt - natten 4 huller ellers for det meste kun 1 hul (han suger rigtig kraftigt, og jeg tror ikke på at det er godt og spise så hurtigt). Han er 4 måneder

Anmeld Citér

20. juni 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
Soonmom skriver:

Jeg bruger alle størrelser, afhængig af om det skal gå hurtigt eller langsomt - natten 4 huller ellers for det meste kun 1 hul (han suger rigtig kraftigt, og jeg tror ikke på at det er godt og spise så hurtigt). Han er 4 måneder

Nej, det kan nok give lidt av i maven, hvis det får for stærkt. Omvendt skal det heller ikke gå så langsomt, at der gives op, før man er rigtig mæt Hvor lang tid er din så om at spise?

Anmeld Citér

20. juni 2016

Soonmom

Lea2787 skriver:

Nej, det kan nok give lidt av i maven, hvis det får for stærkt. Omvendt skal det heller ikke gå så langsomt, at der gives op, før man er rigtig mæt Hvor lang tid er din så om at spise?

ca. 15-20 min ved 1 hul  

ca- 2-5 min ved 4 og han får 200 ml af gangen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.