Skifte flaskesut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2016

Mullesmith

FrkC skriver:

Her bruger vi stadig str 1 til mme, han gylper det hele op i en skylle hvis vi bruger større  Da han fik vælling fik han det i str 2 .. Han er 6,5 mdr .. 

Hvad er det nu vælling er? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

Mullesmith

Diosa85 skriver:

Hehe. Meget ændre sig jo også og man følger jo med børnenes alder. Så det er jo helt at starte forfra. 

Ja jeg er godt nok på bar bund lige på nogen områder hehe men så er det godt lige at kunne spørge om råd herinde  elsker det.

Anmeld Citér

19. maj 2016

FrkC

Mullesmith skriver:

Hvad er det nu vælling er? 

Det er en mellemting mellem grød og mme ;) Nogen giver det til nat for at give lidt mere mæthedsfølelse .. 

Anmeld Citér

19. maj 2016

FrkGranger

Mullesmith skriver:

Hej alle

har i skiftet flaskesutter i takt med barnets alder? Jeg bruger stadig str.0 mdr flaskesut selvom han nu er 3 mdr. Han spiser ca. Hver anden time men tager gerne kun 135ml, om natten spiser han kl.19 inden puttetid, kl.23, kl. 03 og kl.6. Og så herefter hver 2. Time. Jeg ved ikke om jeg skal skifte sut så han hurtigere kan indtage en større mængde og måske vente 3 timer mellem hver måltid om dagen også? Tænker bare at et bryst får vel heller ikke størrer huller med barnets alder?

Min bliver 2 den 1/6 og får flaske til nat, vi bruger stadig str 1...

Så du må prøve dig frem

Anmeld Citér

19. maj 2016

Diosa85

Mullesmith skriver:

Ja jeg er godt nok på bar bund lige på nogen områder hehe men så er det godt lige at kunne spørge om råd herinde  elsker det.

Præcis. Det er dejligt at folk er så hjælpsomme herinde 

nåh ja det eneste tidspunkt jeg kan bruge stort suttehoved er når han får vælling i flaske så bruger jeg en x sut. Men det er sjældent det er kun hvis han ikk har spist så meget aftensmad og det sker ikk så tit med mit lille madøre 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
Diosa85 skriver:

Jeg har ikke. Jeg bruger stadig størrelse 1 og 2 (mam). Han vil ikke tage dem hvis de er større og han er 9,5 måned 

Hej Diosa. Må jeg spørge, hvor længe din dreng er om at tømme fx 200 ml? Her går der nemlig evigheder, men hvis jeg prøver str 3, vil han slet ikke. Problemet med det er bare, at det virker til at gå for langsomt for ham, så han simpelthen bliver suttetræt, før han er mæt. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Diosa85

Lea2787 skriver:

Hej Diosa. Må jeg spørge, hvor længe din dreng er om at tømme fx 200 ml? Her går der nemlig evigheder, men hvis jeg prøver str 3, vil han slet ikke. Problemet med det er bare, at det virker til at gå for langsomt for ham, så han simpelthen bliver suttetræt, før han er mæt. 

Det har jeg egentlig aldrig spekuleret på hvor lang tid det tager. Men omkring 15 minutter med en 2'er sut vil jeg tro.  

han vil heller ikke tage en 3'er det går alt for hurtigt så. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Lea2787

Diosa85 skriver:

Det har jeg egentlig aldrig spekuleret på hvor lang tid det tager. Men omkring 15 minutter med en 2'er sut vil jeg tro.  

han vil heller ikke tage en 3'er det går alt for hurtigt så. 

Hmm.. Ja ok. Hvis min er rigtig sulten, spiser han nok også på ca 15 min. Så kunne jeg self bare vente, til han netop blev sulten nok, meeeen så ville han kun spise fire gange i døgnet a 180-200 ml, og det er jo for lidt

Anmeld Citér

20. juni 2016

Diosa85

Lea2787 skriver:

Hmm.. Ja ok. Hvis min er rigtig sulten, spiser han nok også på ca 15 min. Så kunne jeg self bare vente, til han netop blev sulten nok, meeeen så ville han kun spise fire gange i døgnet a 180-200 ml, og det er jo for lidt

Hvor gammel er han?

Anmeld Citér

20. juni 2016

Lea2787

Diosa85 skriver:

Hvor gammel er han?

Han er 6 mdr. Mm spiser næsten ingen grød/mos endnu, så mælk er det eneste, han lever af..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.