ååååååårh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

Nybagt mor

Det er meget du går med på en gang synes jeg - så er da helt forståeligt at bægeret flyder over.
Er sikker på at din søster ikke gør det af ond mening, hun har sikkert bare endnu ikke evnen til at se/forstå hvad det egentlig er du går igennem følelsesmæssigt.
Håber du får ro nok til at komme lidt ovenpå igen

Mange tanker herfra,

Christine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Miamaja

istedet for a rumle med alle disse folelser indeni, saa hellere selv sige fra. hvis du ikke kan sige det i egen person, saa skriv et brev hvori du helt klart beder folk lade vaere med at sige ting der saare. ellers bliver det jo ved og ved

Anmeld

27. september 2009

oo

Miamaja skriver:

istedet for a rumle med alle disse folelser indeni, saa hellere selv sige fra. hvis du ikke kan sige det i egen person, saa skriv et brev hvori du helt klart beder folk lade vaere med at sige ting der saare. ellers bliver det jo ved og ved

det er jo netop det jeg har gjort i den her situation....

Anmeld

27. september 2009

heaven

sikke en øv-situation............ jeg synes du skal vise dem det du har skrevet her - tror måske det er mere "lige ud af posen", og måske forstår de det bedre?

Jannie

Anmeld

27. september 2009

oo

jeg tror ikke helt mine søstre forstod at jeg kunne føle mig presset af deres søde kommentarer, og det kan jeg godt forstå, for de siger dem jo ikke for at være ondskabsfulde og jeg tror egentlig også de blir kede af at få at vide, at jeg blir stresset over dem.
MEN, jeg tror alligevel godt at de fattede at jeg er ekstrem skrøbelig og at de skal passe rigtig meget på med hvad de siger. så det er jo godt.

og søren og jeg har talt om, at vi ikke vil sige andet end at ja, vi er i behandling og så er den ikke længere. så ved folk ikke hvordan og hvornår og man får ikke smser på testdagen osv osv.

jeg er meget glad for at vide, at I er andre derude der også er nødt til at bygge mure i den her forbindelse min lillebror er heldigvis helt fantastisk med hensyn til alt det her, han har ikke en eneste gang spurgt mig ud om det, men til gengæld sender han mig en gang imellem en mail hvor der står "Du er det stærkeste menneske jeg kender" og en dag fik jeg endda "trine er den bedste, hende kan ingen tæske!"

tak for jeres gode råd! I er så dejlige herinde

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

jeg tror ikke helt mine søstre forstod at jeg kunne føle mig presset af deres søde kommentarer, og det kan jeg godt forstå, for de siger dem jo ikke for at være ondskabsfulde og jeg tror egentlig også de blir kede af at få at vide, at jeg blir stresset over dem.
MEN, jeg tror alligevel godt at de fattede at jeg er ekstrem skrøbelig og at de skal passe rigtig meget på med hvad de siger. så det er jo godt.

og søren og jeg har talt om, at vi ikke vil sige andet end at ja, vi er i behandling og så er den ikke længere. så ved folk ikke hvordan og hvornår og man får ikke smser på testdagen osv osv.

jeg er meget glad for at vide, at I er andre derude der også er nødt til at bygge mure i den her forbindelse min lillebror er heldigvis helt fantastisk med hensyn til alt det her, han har ikke en eneste gang spurgt mig ud om det, men til gengæld sender han mig en gang imellem en mail hvor der står "Du er det stærkeste menneske jeg kender" og en dag fik jeg endda "trine er den bedste, hende kan ingen tæske!"

tak for jeres gode råd! I er så dejlige herinde

Sikke en skøn lillebror ...og du er stærk, det har jeg luret for længst , men husk at selv de stærkeste kan knække og kan få brug for en   og det får du af mig...

Anmeld

27. september 2009

oo

dorthemus skriver:

Sikke en skøn lillebror ...og du er stærk, det har jeg luret for længst , men husk at selv de stærkeste kan knække og kan få brug for en   og det får du af mig...

tak dorthe, det havde jeg også brug for

Anmeld

28. september 2009

Betina88

Utroligt at dine søstre og din mor ska' være så utålmodige ,.. Men jeg er gla' for at din bror ikk' er sådan ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.