jeg tror ikke helt mine søstre forstod at jeg kunne føle mig presset af deres søde kommentarer, og det kan jeg godt forstå, for de siger dem jo ikke for at være ondskabsfulde og jeg tror egentlig også de blir kede af at få at vide, at jeg blir stresset over dem.
MEN, jeg tror alligevel godt at de fattede at jeg er ekstrem skrøbelig og at de skal passe rigtig meget på med hvad de siger. så det er jo godt.
og søren og jeg har talt om, at vi ikke vil sige andet end at ja, vi er i behandling og så er den ikke længere. så ved folk ikke hvordan og hvornår og man får ikke smser på testdagen osv osv.
jeg er meget glad for at vide, at I er andre derude der også er nødt til at bygge mure i den her forbindelse

min lillebror er heldigvis helt fantastisk med hensyn til alt det her, han har ikke en eneste gang spurgt mig ud om det, men til gengæld sender han mig en gang imellem en mail hvor der står "Du er det stærkeste menneske jeg kender" og en dag fik jeg endda "trine er den bedste, hende kan ingen tæske!"

tak for jeres gode råd! I er så dejlige herinde
Anmeld