Hvad syntes i om det navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2016

Bebsen

Elverdronning Jacobsen  

Må gå med de andre, syns ikke et så specielt navn klinger med et -sen navn, men idag kan man jo kalde sine børn alt, så hvis I syns det er det jeres barn hedder, så er det det hun hedder  Men bliver hun ikke LOTR fan er det måske ikke det fedeste navn  Har selv et mellemnavn jeg ALDRIG bruger fordi jeg syns det lyder fjollet til mit fornavn og efternavn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

Loa

Ja til fornavn, nej til mellemnavn.

Bryder mig ikke om det og tænker at barnet vil få rigtig meget besvær med det i fremtiden.

Anmeld Citér

17. maj 2016

lineog4

Synes Aya er så sødt, har altid været no go her hjemme for min italienske mand lyder som deres av. 

Men selvom Ringenes Herre er en smuk historie så ville jeg ikke vælge et navn der klinger så anderledes og så bare er er "plagiat". Men hver sin smag og mit valg af navne har heller ikke for alle været godt 

Anmeld Citér

17. maj 2016

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym da navnet til vores kommende pige er hemmeligt indtil dåben, men vil gerne høre jeres mening om det  

Der er ikk noget der 100% er besluttet endnu, men det er det vi er på lige nu..  

Aya Galadriel 

Aya som fornavn og Galadriel som mellemnavn og så vores efternavn også.. 

Jeg synes ikke om det

Anmeld Citér

17. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym da navnet til vores kommende pige er hemmeligt indtil dåben, men vil gerne høre jeres mening om det  

Aya Galadriel 

Kan godt lide fornavnet Aya det synes jeg faktisk er rigtig sødt og kunne sagtens bruge det selv. Men kan ikke lide mellemnavnet. Aner ikke engang hvordan det skal udtales. 

Men det er jo fuldstændig lige gyldigt hvad vi mener. Det vigtigste er hvad I som forældre mener 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Anonymm

Anonym skriver:

Aya Galadriel 

Altså i tilfælde af at hun ikke er dansk synes jeg det er et meget pænt navn. ��

Anmeld Citér

17. maj 2016

Abracadabra

Jeg synes, at Aya er acceptabelt, men Galadriel er skrækkelig plat - i stil med Askepot eller Tornerose. 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Aya Galadriel 

Aya er rigtig fint, det andet er egentlig også et sødt navn, det passer ligesom bare ikke sammen med de andre navne ((desværre) . Lidt ligesom hvis en dreng fik navnet Harry Potter Olsen

Anmeld Citér

17. maj 2016

Benjamins'mor

Jeg ville ikke vælge mellemnavnet, synes endda også det lyder mærkeligt. 

Men som andre skriver ville jeg ikke navngive mine børn efter tegneseriefigurer, Disney figurer eller andre film figurer. 

Anmeld Citér

18. maj 2016

Mortilah

Aya synes jeg er sødt. Mellemnavnet ville jeg udelade 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.