[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
Tja... det er ikke nemt at være jobsøgende... Men er det ikke Social og-sundhedshjælper du er, der må de da mangle nogen et eller andet sted. er det kun i et bestemt område du søger og i bestemte timer ? tænker på om du søger både dag, eften og nattevagter ??
Håber snart heldet er med dig, så du finder dig et godt job du bliver glad for...
Imens du går her hjemme så brug tiden fornuftigt.. besøg dem som du normalt ikke har tid til at besøge, ryd op i de skabe man altig forsømmer, støvsug bag ved møblerne - få ordnet skuret (eller hvad I har) der hvor der altid ligger en masse man mangle at ordne ;) *S*
Eller hvad med en tur på café eller en tur i biffen, købe nyt tøj, hvad med en tur til vandet eller en tur i skoven, kig efter huse som måske kunne have interesse... Jeg keder mig heller aldrig, jeg skal nok finde på noget, elsker at være hjemme og jeg elsker bare at lave ingen ting og nyde at der er helt stille omkring mig... elsker når jeg kan se bunde af vasketøjskurven - hvilket ikke er så tit ;).... elsker at jeg kan nå at få lavet alle de ting der skal ordnes her hjemme imens børnene er afsted... Nyd tiden, en dag er du i fuldtidsjob igen og så ville du ønske du bare kunne læne dig tilbage :)
(H)[/citat]
Hej søde Pia...
Nu du skriver du nyder at gå hjemme, må jeg spørge om du ville gøre det hvis du kunne, altså altid??
Jeg har jo som du jo ved...;) gået hjemme i en del år, men for pokker jeg har både mere energi og overskud nu hvor jeg kommer ud og ser noget andet og så når jeg også meget mere.
Synes virkelig det er skønt at blive intellektuelt stimuleret...før var udfordringen hvad jeg skulle lave til aften...
Men ja, det jeg ville frem til var, at jeg nød at gå hjemme men jeg elsker at komme ud...så dejligt.
Knus fra Eva...med lille syg dreng IGEN...:'(
[/citat]
Øv altså med de syge børn, nu gider man snart ikke mere vel....:(
Ja, jeg kunne godt som tingene ser ud lige nu gå hjemme har jo også igen valgt et job i eget hjem og det er ikke mange timers voksen kontakt om ugen man har i det Job ;) - ville aller helst arbejde her hjemme altid (lige nu i hvert fald) men tingene kan jo ændre sig... der bliver nok et tidspunkt hvor børnene er store og jeg får brug for at komme ud igen *S* - men jeg har endnu ikke prøvet at kede mig... *SSS*
Det er skønt du nyder det og det fortjener du virkelig... dejligt du har fundet den rette vej :) - håber I alle sammen har det godt.
knus fra Pia(H)[/citat]
Ja, det er virkelig ved at være nok med syge unger...:(
Må sige at jeg sådan iforhold til praktisk arbejde heller ikke keder mig hjemme...synes bare ikke det er andet end rydde op at gå hjemme...bare det at komme lidt ud og så komme hjem til et hus hvor tre børn ikke har raseret hele dagen, det er skønt.
Der er jo en del dp, spm faktisk holder i mange år og nyder det...er jo vitterlig så forskkelligt hvad man har brug for..:) jeg bliver bare skør hvis ikke jeg kommer lidt ud og nu er børnene jo snart så store at i hvert fald de to af dem er ude hver dag og elsker det...
Glæder mig meget til at høre når du startet op igen...:)
Knus Eva...som dog er glad for det ikke er fuld tid mine børn bliver passet....sdet bedste af to verdender og det ideelle for mig.:)[/citat]
Hvad fejler de små pus dog ???
God bedring :)[/citat]
Lige nu er det diarré og virkelig meget ondt i maven....Konrad var vågen fra 00-4 i nat og sov afbrudt af gråd indtil 7 og så først til middag igen...virkelig synd for ham og bare så træls når jeg ikke er hjemme...stor ulempe..:( og så har jeg også fået dum mave...men tager afsted.
Knus..

Anmeld