hvor er jeg bare træt af det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. april 2008

SaNiNa

Igen i dag har jeg modtaget en tak for jeg søgte stillingen "men vi har valgt en med mere erfaring og som levede bedste op til vores forventninger og mål" jaja

kan ski da ikke får mere erfaring har jeg ikke får noget arbejde... er så møg træt af det gider ikke rigtig lave mere ansøgninger vil heller bare grave mig ned i et hul... end at side hjemme dag efter dag og glo i det dumme fjernsyn>(

skulle lige lette mit hjerte

Sanne "som har møg ondt i dag"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

Tessa85

hejsa Sanne

kender det kun alt for godt..
det er trætende at blive ved og man opgiver også mer og mer, selvsikkerheden ryger da også et lille takt ned for hver afslag man for..

kan godt følge dig at du er træt af det

(H) Tessa (som også bare for afslag på afslag)

Anmeld

7. april 2008

Honningblomst

Øv...det er da træls. Hvad med noget uddannelse, synes jeg du skrev om på et tidspunkt?? Er du kommet videre med det?
Knus..

Anmeld

7. april 2008

Pia.

Tja... det er ikke nemt at være jobsøgende... Men er det ikke Social og-sundhedshjælper du er, der må de da mangle nogen et eller andet sted. er det kun i et bestemt område du søger og i bestemte timer ? tænker på om du søger både dag, eften og nattevagter ??

Håber snart heldet er med dig, så du finder dig et godt job du bliver glad for...

Imens du går her hjemme så brug tiden fornuftigt.. besøg dem som du normalt ikke har tid til at besøge, ryd op i de skabe man altig forsømmer, støvsug bag ved møblerne - få ordnet skuret (eller hvad I har) der hvor der altid ligger en masse man mangle at ordne ;) *S*
Eller hvad med en tur på café eller en tur i biffen, købe nyt tøj, hvad med en tur til vandet eller en tur i skoven, kig efter huse som måske kunne have interesse... Jeg keder mig heller aldrig, jeg skal nok finde på noget, elsker at være hjemme og jeg elsker bare at lave ingen ting og nyde at der er helt stille omkring mig... elsker når jeg kan se bunde af vasketøjskurven - hvilket ikke er så tit ;).... elsker at jeg kan nå at få lavet alle de ting der skal ordnes her hjemme imens børnene er afsted... Nyd tiden, en dag er du i fuldtidsjob igen og så ville du ønske du bare kunne læne dig tilbage :)

(H)

Anmeld

7. april 2008

SaNiNa

ja det hele er blevet gjordt kan ikke gøre mere rent her for her ligger ikke et g støv alle venner og familie arbejde jo indtil eftermiddag alt er søgt på fyn vasker tøj selvom der kun er en halv maskine nu...

det med at kigge huset gør jeg hele tiden gå ture ja er blevet lidt kedelig når man går alene hele tiden...

uddannelse kan først starte til august før starter der ikke et nyt hold :(

efter et år som jobsøgnede og kun med få vikar timer så er jer jo hele tiden rent (kan ikke leve hvor her er beskidt og roder) har malet hele lejligheden sidste år så det trænger jo ikke lige frem.
pudser vinduer hver ugen vasker gulv to gang om ugen... ja men det tager jo ikke hele dagen og er osse ved ar være lidt træt af det

og du du siger Tessa85 man opgiver også mer og mer, selvsikkerheden ryger da også et lille takt ned for hver afslag man for..

nu har jeg valgt hf men skal lige have de sidste par måneder til at gå så et job ville være alletiders...
men helst dagvagt da der er meget lydt i vore lejlighed som ville ikke kunne sover om dagen...
men hvis det er aften eller nattevagter jeg få så er det bare det...

Anmeld

7. april 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Tja... det er ikke nemt at være jobsøgende... Men er det ikke Social og-sundhedshjælper du er, der må de da mangle nogen et eller andet sted. er det kun i et bestemt område du søger og i bestemte timer ? tænker på om du søger både dag, eften og nattevagter ?? Håber snart heldet er med dig, så du finder dig et godt job du bliver glad for... Imens du går her hjemme så brug tiden fornuftigt.. besøg dem som du normalt ikke har tid til at besøge, ryd op i de skabe man altig forsømmer, støvsug bag ved møblerne - få ordnet skuret (eller hvad I har) der hvor der altid ligger en masse man mangle at ordne ;) *S* Eller hvad med en tur på café eller en tur i biffen, købe nyt tøj, hvad med en tur til vandet eller en tur i skoven, kig efter huse som måske kunne have interesse... Jeg keder mig heller aldrig, jeg skal nok finde på noget, elsker at være hjemme og jeg elsker bare at lave ingen ting og nyde at der er helt stille omkring mig... elsker når jeg kan se bunde af vasketøjskurven - hvilket ikke er så tit ;).... elsker at jeg kan nå at få lavet alle de ting der skal ordnes her hjemme imens børnene er afsted... Nyd tiden, en dag er du i fuldtidsjob igen og så ville du ønske du bare kunne læne dig tilbage :) (H)[/citat] Hej søde Pia... Nu du skriver du nyder at gå hjemme, må jeg spørge om du ville gøre det hvis du kunne, altså altid?? Jeg har jo som du jo ved...;) gået hjemme i en del år, men for pokker jeg har både mere energi og overskud nu hvor jeg kommer ud og ser noget andet og så når jeg også meget mere. Synes virkelig det er skønt at blive intellektuelt stimuleret...før var udfordringen hvad jeg skulle lave til aften... Men ja, det jeg ville frem til var, at jeg nød at gå hjemme men jeg elsker at komme ud...så dejligt. Knus fra Eva...med lille syg dreng IGEN...:'(

Anmeld

7. april 2008

Balderson

Hej Sanne

Har du tænkt på at finde et helt 3 job...

Når du nu skriver at det bare er indtil du starter til august med udd.

Så måske at det ikke behøver at være inde for det område du er udd. men måske i en butik?

Mvh

Anmeld

7. april 2008

Mathilde

Øv hvor træls, at du ikke fik stillingen...

Jeg kan godt forestille mig, at selvtilliden ryger et lille hak ned hver gang!!!

Men god idé, at starte på HF. Jeg går selv på VUC og er glad for det.

Håber du finder noget som kan give andre udfordringer i hverdagen end rengøring, tøjvask osv.

(H)Mathilde

Anmeld

7. april 2008

SaNiNa

Balderson skriver:

Hej Sanne

Har du tænkt på at finde et helt 3 job...

Når du nu skriver at det bare er indtil du starter til august med udd.

Så måske at det ikke behøver at være inde for det område du er udd. men måske i en butik?

Mvh

jeps er tænkt og de søges

Anmeld

7. april 2008

Pia.

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] Tja... det er ikke nemt at være jobsøgende... Men er det ikke Social og-sundhedshjælper du er, der må de da mangle nogen et eller andet sted. er det kun i et bestemt område du søger og i bestemte timer ? tænker på om du søger både dag, eften og nattevagter ?? Håber snart heldet er med dig, så du finder dig et godt job du bliver glad for... Imens du går her hjemme så brug tiden fornuftigt.. besøg dem som du normalt ikke har tid til at besøge, ryd op i de skabe man altig forsømmer, støvsug bag ved møblerne - få ordnet skuret (eller hvad I har) der hvor der altid ligger en masse man mangle at ordne ;) *S* Eller hvad med en tur på café eller en tur i biffen, købe nyt tøj, hvad med en tur til vandet eller en tur i skoven, kig efter huse som måske kunne have interesse... Jeg keder mig heller aldrig, jeg skal nok finde på noget, elsker at være hjemme og jeg elsker bare at lave ingen ting og nyde at der er helt stille omkring mig... elsker når jeg kan se bunde af vasketøjskurven - hvilket ikke er så tit ;).... elsker at jeg kan nå at få lavet alle de ting der skal ordnes her hjemme imens børnene er afsted... Nyd tiden, en dag er du i fuldtidsjob igen og så ville du ønske du bare kunne læne dig tilbage :) (H)[/citat] Hej søde Pia... Nu du skriver du nyder at gå hjemme, må jeg spørge om du ville gøre det hvis du kunne, altså altid?? Jeg har jo som du jo ved...;) gået hjemme i en del år, men for pokker jeg har både mere energi og overskud nu hvor jeg kommer ud og ser noget andet og så når jeg også meget mere. Synes virkelig det er skønt at blive intellektuelt stimuleret...før var udfordringen hvad jeg skulle lave til aften... Men ja, det jeg ville frem til var, at jeg nød at gå hjemme men jeg elsker at komme ud...så dejligt. Knus fra Eva...med lille syg dreng IGEN...:'( [/citat] Øv altså med de syge børn, nu gider man snart ikke mere vel....:( Ja, jeg kunne godt som tingene ser ud lige nu gå hjemme har jo også igen valgt et job i eget hjem og det er ikke mange timers voksen kontakt om ugen man har i det Job ;) - ville aller helst arbejde her hjemme altid (lige nu i hvert fald) men tingene kan jo ændre sig... der bliver nok et tidspunkt hvor børnene er store og jeg får brug for at komme ud igen *S* - men jeg har endnu ikke prøvet at kede mig... *SSS* Det er skønt du nyder det og det fortjener du virkelig... dejligt du har fundet den rette vej :) - håber I alle sammen har det godt. knus fra Pia(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.