Monica89 skriver:
Hejsa
Jeg havde selv en spontan abort d 29 April i 6 uge. Jeg havde en del smerter to af dagene, og kramper i lænden og ned af baglårene, og bløde virkelig meget
så det er nok forskelligt fra person til person hvordan Det forløber sig fysisk. Men psykisk er det virkelig hårdt
min læge har ikke tilbudt mig at blive scannet eller fået taget blodprøve for at se om det hele er kommet ud, hvilket jeg synes er lidt underligt? Hun tilbød mig at jeg ku få en tid hvor vi kunne snakke om tabet hvis jeg havde brug for det.
Hejsa 
Jeg snakkede med lægen tirsdags og mine tal er nede på 5, så der er ikke så meget mere at komme efter. Jeg spurgte ham om det var normalt ikke at bløde mere, især når jeg vidste at blommen stadig lå der men det var meget normalt.
Jeg har, indtil idag, ligget med voldsom kvalme og ubehag i mit underliv så det har taget mig lidt tid at komme over. Onsdag venter endnu en blodprøve, da tallene skal ned på 3 
Det lader til at min krop helt selv har haft styr på det her, men mit hoved har ikke kunne føle med. Jeg har i hvert fald været lidt ked af det 
Anmeld
Citér