En kedelig første gang :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.585 visninger
13 svar
1 synes godt om
16. maj 2016

Katia Juul Skovgaard

I fredags blev jeg indlagt med stærke smerter. De troede jeg havde en graviditet udenfor livmoderen, da de ikke kan finde graviditeten.

Lørdag finder en anden læge så en blomme på 8 mm i min livmoder, så det laves om til en igangværende abort.

Jeg ville være cirka 4 uger henne og vidste ikke at jeg var gravid, da jeg havde menstruation som jeg plejer, med normal længde og mængde. Manden og jeg er så i gang med Projekt Baby, så muligheden kunne jo være der.

Mine tal faldt fra 48 til 21 på under et døgn, så løbet er ret meget kørt.

Mit spørgsmål er nu: Hvor længe kan der gå før resten kommer ud? Jeg har småblødt siden fredag, men det er nu stoppet, men det kan vel næsten ikke være kommet ud med den lille smule blødning jeg har haft?

Jeg skal ha' taget blodprøve på tirsdag, de bekræfter jo nok bare at tallet er faldet endnu mere.. Men den her blomme skal vel ud?

Tak fordi du læste med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

VN

Først et kæmpe kram 

Jeg havde selv en spontan abort som første graviditet slut januar/start februar. Jeg blødte i en uges tid, og da jeg skulle tisse kom der en intakt klump ud - der havde jeg også fået afvide at graviditeten var slut før dette. Efter klumpen kom ud, stoppede min blødning med det samme. Har du måske tisset, og der er kommet en lille klump ud? Hvis du var 4 uger vil den være meget meget lille, og du vil muligvis ikke ligge så meget mærke til det (og vær glad for det).. Ellers kommer den nok i løbet af et par dage. 

Masser af varme tanker til jer, og jeg håber at i snart står med en ny bebs i maven 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Katia Juul Skovgaard

VN skriver:

Først et kæmpe kram 

Jeg havde selv en spontan abort som første graviditet slut januar/start februar. Jeg blødte i en uges tid, og da jeg skulle tisse kom der en intakt klump ud - der havde jeg også fået afvide at graviditeten var slut før dette. Efter klumpen kom ud, stoppede min blødning med det samme. Har du måske tisset, og der er kommet en lille klump ud? Hvis du var 4 uger vil den være meget meget lille, og du vil muligvis ikke ligge så meget mærke til det (og vær glad for det).. Ellers kommer den nok i løbet af et par dage. 

Masser af varme tanker til jer, og jeg håber at i snart står med en ny bebs i maven 

Tak for dit kram ��

Jeg har blødt siden fredag, men kun sådan at det lige farver papiret. Det kan også bare være jeg forestiller mig at man skal bløde meget?

Jeg er nok også lidt utålmodig med at få det overstået, så vi kan komme videre ��

Anmeld Citér

16. maj 2016

VN

Katia Juul Skovgaard skriver:

Tak for dit kram ��

Jeg har blødt siden fredag, men kun sådan at det lige farver papiret. Det kan også bare være jeg forestiller mig at man skal bløde meget?

Jeg er nok også lidt utålmodig med at få det overstået, så vi kan komme videre ��

Jeg blødte heller ikke meget, det gjorde jeg faktisk slet ikke på noget tidspunkt - og jeg havde heller ikke smerter. Jeg tror det er kroppen der bare tager det i et roligt tempo, og det er måske også bedre så det ikke er så voldsomt 

Det bliver dejligt når det er ovre, og husk at tage dig alt den tid du har brug for. Jeg tænker stadig på det ind imellem, og vi prøver også stadig at få en ny positiv test. Men jeg er sikker på at det nok skal komme 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Maalene

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men vil blot give et kram med på vejen 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Fremad

Hej med dig, og øv med at du har mistet..

Det er ikke altid man bløder meget før det helt ude, men en go ide at tjekke for at se om det hele er ude og så ved du os hvad dine tal er hvis du bliver hurtig gravid igen så lægen ikke tror det blot er en rest fra sidst.

Jeg har både blødt meget, og lidt... Haft hcg længe o kroppen og kort tid... Dog virker dine tal til kroppen klare det hele selv....

Jeg krydser finger for i snart er heldige igen.... 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Katia Juul Skovgaard

VN skriver:

Jeg blødte heller ikke meget, det gjorde jeg faktisk slet ikke på noget tidspunkt - og jeg havde heller ikke smerter. Jeg tror det er kroppen der bare tager det i et roligt tempo, og det er måske også bedre så det ikke er så voldsomt 

Det bliver dejligt når det er ovre, og husk at tage dig alt den tid du har brug for. Jeg tænker stadig på det ind imellem, og vi prøver også stadig at få en ny positiv test. Men jeg er sikker på at det nok skal komme 

• Jeg tror også jeg foretrækker stille og roligt fremfor en styrtblødning. Jeg tror bare jeg forventede at det var en voldsom blødning? ��

Jeg havde voldsomt ondt, kunne slet ikke være nogle steder.

Vi er ved godt mod, det var første cyklus hvor vi prøvede at gøre mig gravid. Det skal nok lykkedes for os ��

Det vil garanteret også lykkes for jer ❤️

Anmeld Citér

16. maj 2016

Katia Juul Skovgaard

sscm skriver:

Hej med dig, og øv med at du har mistet..

Det er ikke altid man bløder meget før det helt ude, men en go ide at tjekke for at se om det hele er ude og så ved du os hvad dine tal er hvis du bliver hurtig gravid igen så lægen ikke tror det blot er en rest fra sidst.

Jeg har både blødt meget, og lidt... Haft hcg længe o kroppen og kort tid... Dog virker dine tal til kroppen klare det hele selv....

Jeg krydser finger for i snart er heldige igen.... 

Hej med dig og tusind tak for din besked ❤️

Hvidovre virkede ikke til at jeg skulle derop igen? Jeg skal til blodprøve tirsdag, men ellers virker jeg ret afsluttet?

Jeg tror også kroppen klarer den selv, men de er godt nok sparsomme med oplysninger, så uvisheden er lidt forvirrende ��

Anmeld Citér

16. maj 2016

Fremad

Katia Juul Skovgaard skriver:

Hej med dig og tusind tak for din besked ❤️

Hvidovre virkede ikke til at jeg skulle derop igen? Jeg skal til blodprøve tirsdag, men ellers virker jeg ret afsluttet?

Jeg tror også kroppen klarer den selv, men de er godt nok sparsomme med oplysninger, så uvisheden er lidt forvirrende ��

Jeg tror også de afslutter med en blodprøve, det er faktisk ikke alle steder de gør det... Men istedet sender folk hjem, med besked på kroppen selv klare det....

Muligvis får du en stærkere menstruation næste gang, og evt på et andet tidspunkt end normalt...

Efter at have mistet 3 gange på 7 mdr er mit råd, så snart du er klar så giv det et forsøg igen... Og sørg for at få bekræftet graviditeten ved lægen så hurtigt så muligt.... Hvis du skulle miste igen...så det er dokumenteret hvis der skulle blive noget senere...

Og det er slet ikke sikkert at du mister igen... Jeg var nok lidt uheldig og havde en krop der prøvede at sige den ikke burde være gravid...

Her endte 4 gang i en vildbasse ;-) 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Katia Juul Skovgaard

sscm skriver:

Jeg tror også de afslutter med en blodprøve, det er faktisk ikke alle steder de gør det... Men istedet sender folk hjem, med besked på kroppen selv klare det....

Muligvis får du en stærkere menstruation næste gang, og evt på et andet tidspunkt end normalt...

Efter at have mistet 3 gange på 7 mdr er mit råd, så snart du er klar så giv det et forsøg igen... Og sørg for at få bekræftet graviditeten ved lægen så hurtigt så muligt.... Hvis du skulle miste igen...så det er dokumenteret hvis der skulle blive noget senere...

Og det er slet ikke sikkert at du mister igen... Jeg var nok lidt uheldig og havde en krop der prøvede at sige den ikke burde være gravid...

Her endte 4 gang i en vildbasse ;-) 

Tak for dine råd ��

Vi har fået at vide at vi er sunde og raske, så jeg håber da at vi kan give sønnen en lillebror eller søster ��

De virker ikke bekymret og afslutter mig nok tirsdag.. Jeg har det bare bedst med at vide hvad der skal ske ��

Hun sagde jeg burde få mens om 4-6 uger, men rart at vide den kan være kraftigere og så måtte vi godt prøve igen. Det er første forsøg på graviditet og første abort, så vi er fortrøstningsfulde ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.