nogle der kender en facebookgruppe hvor man kan få

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
ung-mor-2014 skriver:

Ej det ville jo være fantastisk Du er da et fantastisk menneske

Men ja må lige se om vi får fundet en løsning

Hehe man må jo hjælpe hvor man kan

- Du kan evt sende en pb på torsdag eller noget, hvis I stadig mangler
Så går jeg fryseren igennem og pakker hvad jeg kan undvære

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er det lige NU i står og mangler mad? 

Og hvor mange er I? Vh stine

Anmeld Citér

14. maj 2016

A.n.onym.

ung-mor-2014 skriver:

Hej

Nogle der kender en eller flere facebookgrupper hvor man kan få noget mad gratis til fryseren? Vi har pga flytning 2 gange sidste år fået to årsopgørelser, hvilket har gjort vi kun nu har 100 kr til resten af måned.. Så ja derfor vil jeg vide om der virkelig findes nogle facebookgrupper der kan hjælpe der, fordi ja det er virkelig at sidde stramt i det lige nu, selvom jeg ikke ligefrem syntes det sjovt at skulle bede om mad ved andre, men dette er rimelig meget nødvendigt...

Håber i kan hjælpe

Hejsa - hvis du skriver dit nr i en pb. Så vil jeg gerne sende dig lidt

Anmeld Citér

14. maj 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bor forresten i gjellerup, hvis det er! Vh stine

Anmeld Citér

14. maj 2016

ung-mor-2014

Nu skriver jeg lige et fællessvar til alle jer søde mennesker

Igår efter jeg havde svaret herinde, havde jeg fået skrevet på en facebookgruppe, der var en rigtig sød person der sendte 500 kr til os, på trods af jeg kun skrev jeg søgte noget mad hvis nogle kunne undværre

Så vi skulle gerne have nok til måneden ud, da jeg går på tilbudsjagt senere og varer med udløbsdato og derfor sat ned

Så jeg holder jeres muligheder åbne, men regner ikke med det bliver nødvendig, har heller ikke lyst til bare få en masse hvis der ikke er brug for mere end de 500 vi har fået nu

Tusind tak for i gerne ville hjælpe os, sætter rigtig meget pris på det! I er nogle fantastisk mennesker

Anmeld Citér

14. maj 2016

Carina:-)

ung-mor-2014 skriver:

Igår efter jeg havde svaret herinde, havde jeg fået skrevet på en facebookgruppe, der var en rigtig sød person der sendte 500 kr til os, på trods af jeg kun skrev jeg søgte noget mad hvis nogle kunne undværre

Så vi skulle gerne have nok til måneden ud, da jeg går på tilbudsjagt senere og varer med udløbsdato og derfor sat ned

Så jeg holder jeres muligheder åbne, men regner ikke med det bliver nødvendig, har heller ikke lyst til bare få en masse hvis der ikke er brug for mere end de 500 vi har fået nu

Tusind tak for i gerne ville hjælpe os, sætter rigtig meget pris på det! I er nogle fantastisk mennesker

Jeg bor i Hammerum 

Skriv hvis det bliver et prob. igen 

Anmeld Citér

14. maj 2016

san

Dejligt at læse, at så mange gerne ville hjælpe en person i nød  tænk hvis alle tænkte sådan, så ville Danmark være et bedre land at leve i ... Jeg hjælper også gerne med lidt 

Anmeld Citér

14. maj 2016

ung-mor-2014

Carina:-) skriver:

Jeg bor i Hammerum 

Skriv hvis det bliver et prob. igen 

Det vil jeg bestemt gøre

Anmeld Citér

16. maj 2016

Katia Juul Skovgaard

Hejsa..

På Facebook er der grupperne "Mad og ting til udsatte" og "Ting bortgives til udsatte mennesker". Jeg syntes de plejer at være gode til at hjælpe

Anmeld Citér

16. maj 2016

A. Nonymsen

ung-mor-2014 skriver:

Hvad hedder siden? Vi står i samme situation nemlig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.