nogle der kender en facebookgruppe hvor man kan få

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.058 visninger
21 svar
13 synes godt om
13. maj 2016

ung-mor-2014

Hej

Nogle der kender en eller flere facebookgrupper hvor man kan få noget mad gratis til fryseren? Vi har pga flytning 2 gange sidste år fået to årsopgørelser, hvilket har gjort vi kun nu har 100 kr til resten af måned.. Så ja derfor vil jeg vide om der virkelig findes nogle facebookgrupper der kan hjælpe der, fordi ja det er virkelig at sidde stramt i det lige nu, selvom jeg ikke ligefrem syntes det sjovt at skulle bede om mad ved andre, men dette er rimelig meget nødvendigt...

Håber i kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
ung-mor-2014 skriver:

Hej

Nogle der kender en eller flere facebookgrupper hvor man kan få noget mad gratis til fryseren? Vi har pga flytning 2 gange sidste år fået to årsopgørelser, hvilket har gjort vi kun nu har 100 kr til resten af måned.. Så ja derfor vil jeg vide om der virkelig findes nogle facebookgrupper der kan hjælpe der, fordi ja det er virkelig at sidde stramt i det lige nu, selvom jeg ikke ligefrem syntes det sjovt at skulle bede om mad ved andre, men dette er rimelig meget nødvendigt...

Håber i kan hjælpe

Hvis du søger på gives gratis, venligboerne og hjælp til udsatte (f.eks.) kommer der sikkert en masse grupper frem Tilføj evt den by du bor

Hvis I tilfældigvis bor nær Silkeborg har jeg en fryser fuld af mad, som I gerne må få noget af.

Anmeld Citér

13. maj 2016

ung-mor-2014

MummiT skriver:

Hvis du søger på gives gratis, venligboerne og hjælp til udsatte (f.eks.) kommer der sikkert en masse grupper frem Tilføj evt den by du bor

Hvis I tilfældigvis bor nær Silkeborg har jeg en fryser fuld af mad, som I gerne må få noget af.

Super det vil jeg prøve ^^

Vi bor faktisk i Hammerum, men det hjælper ikke rigtig når jeg ikke kan komme nogle steder med bus eller tog oo Men ellers tusind tak ^^

Anmeld Citér

13. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
ung-mor-2014 skriver:

Super det vil jeg prøve ^^

Vi bor faktisk i Hammerum, men det hjælper ikke rigtig når jeg ikke kan komme nogle steder med bus eller tog oo Men ellers tusind tak ^^

Hvis det er skal jeg faktisk til herning i næste uge (på fredag). Kunne snildt smide en pose med lidt mad "ud af døren" når toget stopper i hammerum, hvis I ikke har fundet en løsning inden

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

ung-mor-2014 skriver:

Hej

Håber i kan hjælpe

Har i spurgt nærmeste familie? De vil da helt sikkert hjælpe

Anmeld Citér

13. maj 2016

ung-mor-2014

MissTas skriver:

Har i spurgt nærmeste familie? De vil da helt sikkert hjælpe

Ja det har vi, svigermor har ikke kunnet hjælpe, min mor har lige betalt en stor regning til os, så det hun ville kunne hjælpe med var at vi kunne være hjemme hos hende i flere dage også måske få lidt fra fryseren på vej hjem

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

ung-mor-2014 skriver:

Ja det har vi, svigermor har ikke kunnet hjælpe, min mor har lige betalt en stor regning til os, så det hun ville kunne hjælpe med var at vi kunne være hjemme hos hende i flere dage også måske få lidt fra fryseren på vej hjem

Det var da også et super tilbud at hygge der nogle dage og få mad med retur ?

Anmeld Citér

13. maj 2016

ung-mor-2014

MummiT skriver:

Hvis det er skal jeg faktisk til herning i næste uge (på fredag). Kunne snildt smide en pose med lidt mad "ud af døren" når toget stopper i hammerum, hvis I ikke har fundet en løsning inden

Ej det ville jo være fantastisk Du er da et fantastisk menneske

Men ja må lige se om vi får fundet en løsning

Anmeld Citér

13. maj 2016

ung-mor-2014

MissTas skriver:

Det var da også et super tilbud at hygge der nogle dage og få mad med retur ?

Absolut Det skal helt sikkert også tages i brug en weekend

Anmeld Citér

13. maj 2016

Babydreams

Hvis du bor i Nord jylland, har jeg en masse til fryseren jeg sagtens kan undvære ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.