Er ved at pakke tasken til sygehuset men er lidt i vildrede .. synes det et megasvært .. for det først skifter vejret lige om lidt - det er så hvad det er ...
Men hvad fanden kan man passe når man har født ?
Jeg er andengangs fødende men skal alligevel være indlagt i x antal dage måske 4 dage måske flere måske færre ... Så jeg skal have pakket den taske ...
Jeg har vand i kroppen denne gang - hvad jordemoder kalder en forventelig mængde (hvad end det så betyder ? ) ... Det havde jeg ikke sidst ...
Hvor hurtigt forsvinder det der vand igen ? Nogen der har bidt mærke i det ?
Derudover har jeg lige været på vægten som siger svimlende 78 kg - mit udgangspunkt var 60 ... Og jeg har kun været over 75 kg 1 gang før i mit liv nemlig sidste graviditet hvor jeg blev vejet ind til 76 kg da jeg var gået i fødsel og var gået over tid...Så kan jeg forvente at jeg kan passe det almindelige tøj jeg plejer at gå i ? Eller bør jeg pakke tøj fra graviditetsgardaroben eller hvordan ?
Jeg troede jeg havde et par løse luftige bukser liggende - som ville kunne passe både nu under maven og efter - nærmest uanset om det ville tage måneder eller år før kroppen igen var med .. Dem har jeg desværre givet til genbrug - hvilket nok er grunden til min krise
Så piger ... Hvad er jeres erfaringer
? 
- Dette var fjollet og det indrømmer jeg gerne
men har krise
Og er der i øvrigt nogen steder der har løse luftige bukser med snøre både i ben og livet på tilbud nu ? Gerne i en fysisk butik (dvs H&M, Kvickly eller Føtex eller lignende ) eller nogen der bringer ud akut
Havde sindssygt meget vand i kroppen sidst. Og var oppe på 90
kg. Jeg svedte det hele ud i løbet af de første to nætter. Det var helt vildt. Skiftede tøj to gange om natten og sengetøjet var helt vådt. Blev lettere forkølet af det pga. Der jo også er aircondition på hospitalet.
mht. Tøj, ville jeg tage løse, bløde bukser med bindebånd.