Er ved at pakke tasken til sygehuset men er lidt i vildrede .. synes det et megasvært .. for det først skifter vejret lige om lidt - det er så hvad det er ...
Men hvad fanden kan man passe når man har født ?
Jeg er andengangs fødende men skal alligevel være indlagt i x antal dage måske 4 dage måske flere måske færre ... Så jeg skal have pakket den taske ...
Jeg har vand i kroppen denne gang - hvad jordemoder kalder en forventelig mængde (hvad end det så betyder ? ) ... Det havde jeg ikke sidst ...
Hvor hurtigt forsvinder det der vand igen ? Nogen der har bidt mærke i det ?
Derudover har jeg lige været på vægten som siger svimlende 78 kg - mit udgangspunkt var 60 ... Og jeg har kun været over 75 kg 1 gang før i mit liv nemlig sidste graviditet hvor jeg blev vejet ind til 76 kg da jeg var gået i fødsel og var gået over tid...Så kan jeg forvente at jeg kan passe det almindelige tøj jeg plejer at gå i ? Eller bør jeg pakke tøj fra graviditetsgardaroben eller hvordan ?
Jeg troede jeg havde et par løse luftige bukser liggende - som ville kunne passe både nu under maven og efter - nærmest uanset om det ville tage måneder eller år før kroppen igen var med .. Dem har jeg desværre givet til genbrug - hvilket nok er grunden til min krise
Så piger ... Hvad er jeres erfaringer
? 
- Dette var fjollet og det indrømmer jeg gerne
men har krise
Og er der i øvrigt nogen steder der har løse luftige bukser med snøre både i ben og livet på tilbud nu ? Gerne i en fysisk butik (dvs H&M, Kvickly eller Føtex eller lignende ) eller nogen der bringer ud akut
Anmeld
Citér